Dopravní web

Informace a publicistika
z oboru dopravy,
se zvláštním zřetelem
na dopravu veřejnou


Čtvrtek  17. října 2019
Nemůžete využívat veškerý servis Dopravního webu, přihlašte se prosím.


Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře
Zapomenuté heslo
260+261
T3P 260+261 se dnes 23.5.06 oběvila na lince číslo 4 pořadí 14. Vedle stojí stroj T3P 248+249. Vyfoceno na konečné Košutka.
zobrazení: 914
známka: 5.00


Poslední komentáře

  • Chennai Escorts Lucknow Escorts Chennai Escort Chen nai Escort Chennai Escort Chennai Es . . . (Na krakovské Letiště se půjde pod nádraží)
  • Chennai Escorts Lucknow Escorts Chennai Escort Chen nai Escort Chennai Escort Chennai Es . . . (Na krakovské Letiště se půjde pod nádraží)
  • Body massage gives you ultimate relief to your body.i would like to recommend each and everyone go f . . . (Na krakovské Letiště se půjde pod nádraží)
  • Kingdom of Baby is your digital go-to platform for your baby’s well-being, for a healthy pregnancy a . . . (Solaris Gecko, tramvaj z Bolechowa)
  • Kingdom of Baby is your digital go-to platform for your baby’s well-being, for a healthy pregnancy a . . . (Bezprašné EKOBUSY ve zdravém městě Prostějov)
  • Kingdom of Baby is your digital go-to platform for your baby’s well-being, for a healthy pregnancy a . . . (Nová tramvaj na obzoru)
  • Kingdom of Baby is your digital go-to platform for your baby’s well-being, for a healthy pregnancy a . . . (Nový typ tramvaje v Plzni)
  • Kingdom of Baby is your digital go-to platform for your baby’s well-being, for a healthy pregnancy a . . . (Nová stoprocentně nízkopodlažní tramvaj ŠKODA ForCity)
  • Vyhledávání


    Motto:
    Význam dopravního systému zpravidla pochopíme až v době,
    kdy díky našemu nezájmu zanikne.

    Komentáře

    ke článku: A zase ta Kozina
    ze dne 15.10.2008, autor článku: Redakce Dopravního webu

    Komentář ze dne: 15.10.2008 18:20:30     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek:
    Dění na kozině slabě připomíná americkou invazi do Iráku. I USA si ke vpádu do Iráku vymýšlelo různé důvody, který byly jeden po druhým vyvrácený a nikdy nepřiznali ten skutečnej. Přejme kozině, ať ta podobnost s Irákem skončí a nedopadne jako on - zrušená.

    Komentář ze dne: 16.10.2008 00:45:20     Reagovat
    Autor: [Děčínský] -
    Titulek:
    Ano, dá se počítat s kritikou. Ten, kdo byl skutečně na vojně, tak ví, jaké problémy jsou s převozem techniky. Navenek to vypadá, že je vše OK, ale přesunout všchnu techniku je mnohody velký problém. Tak proč si nepomoci vlakem? A pokud NATO má cvičit v oblasti poblíž Koziny, tak není důvod kozí dráhu rušit. Podvíjete se, několik v podstatě několik osob s momentálním vlivem se snaží již měsíce nalhávat stav,který neodpovídá realitě. Osud kozí dráhy se začíná přetavovat do lepší pozice. Už nejen Motejl, Bursík, aktivisté, některé obce, ale tak i Armáda říká NE. Tak ať se tak modrá vlčí smečka již konečně smíří s tím, že tento boj nemůže vyhrát. Čas se jim ukrajuje a to ještě nedošlo k opravdovým soudům, jak s nimi mají zkušensti lidi typu dr. Patrika z obč. sdružení Děti Země. Děčín je nutno dopravně odlehčit obchvatem kolem Chrochvic. Snad po tomto volbebním týdnu skončí éra nynějších krajských "expertů" a věci se budou řešit trochu jinak. Snad....

    Komentář ze dne: 16.10.2008 11:40:47     Reagovat
    Autor: [kfo] - Karel Fousek (kfo@volny.cz)
    Titulek:
    Místní obyvatelé by měli při volbách dát hlasy normálním a rozumným lidem ,pokud se vůbec takoví na kandidátkách vyskytnou a tak dát této dráze šanci.Pokud zůstanou na krajských postech stávající politici,nic se nezmění a dráha časem padne!

    Komentář ze dne: 16.10.2008 14:42:40     Reagovat
    Autor: [chlum] - chlum
    Titulek: Volby a kozí dráha
    Mohu potvrdit, že místní i další lidé jsou opravdu seznámeni s kandidáty do voleb krajských a senátních, vědí kdo z nich podporuje kozí dráhu a nejen tento problém.Tedy je pravděpodobné, že tyto kandidáty z Ústeckého kraje budou volit. Více na www.sho.nazory.cz

    Komentář ze dne: 16.10.2008 17:17:29     Reagovat
    Autor: [arj] - arj (arj@centrum.cz)
    Titulek: Re: Volby, kozí dráha a tento web
    Nebylo tady již několikrát řečeno, že politika (= politická propaganda) na tento ani na další "dopravní" weby nepatří? Z Vašeho odkazu sho.nazory jsem si ovšem mohl přečíst C.V. i volební program paní Š., kandidátky do Senátu.
    Bohužel jsem se z jejího volebního programu její názor a případnou budoucí pozici k zákonům o zdravotnictví, školství ba ani aktuálnímu problému ochrany občanů před globálními finančními problémy. Resp. přesněji - její věta o tom, "jak zákony komplikují účetním život" ve mně spíš vyvolává vzpomínku na různé převalovače peněz z doby před 10 lety, díky jejichž aktivitám v řádu stovek miliard korun jsme bohužel přišli o možnost mít již vyřešené dálniční i železničně-koridorové stavby.

    Komentář ze dne: 16.10.2008 21:21:07     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: Re: Volby, kozí dráha a tento web
    S tímto názorem 100% souhlasím.

    Komentář ze dne: 17.10.2008 07:39:14     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re: Re: Volby, kozí dráha a tento web
    Proč zrovna dálnice a jen "koridory"? Já jsem v některých případech dokonce rád, když se stavba dálnice oddálí :-). Peníze ovšem "chybí" na mnoha potřebných místech, naopak se soustřeďují na ta nepotřebná. To ale není záležitost jen doby před deseti lety. To se děje, možná i ve větší míře, dodnes. Akorát už ne tak skrytě. Dokonce bych řekl, že kromě podvodníků se v tom již otevřeně angažují i někteří politici, aniž by řešili skutečné společenské potřeby.

    Jinak souhlasím s tím, že v senátu by se zpravidla neměly řešit lokální problémy, od toho tu máme kraje a obce. Proto je podle mě důležité si vybrat, koho zvolit do obce pro řešení obecních, do kraje pro řešení krajských, a do parlamentu pro řešení celostátních otázek. Je to ovšem volba individuální, je na každém, aby si našel informace. Zde na webu by myslím měly být spíše ty odborné a věcné, než ty téměř čistě politické a emotivní.

    Komentář ze dne: 17.10.2008 15:32:25     Reagovat
    Autor: [arj] - arj (arj@centrum.cz)
    Titulek: Proč zrovna dálnice a jen "koridory"?
    Protože stát (SFDI) je zodpovědný za dálnice a silnice I.třídy. U železnic (SŽDC) je sice zodpovědný za všechny tratě, ale přece jen ty dálkové jsou z jeho pohledu důležitější.
    A taky proto, že ty náhrady za peníze ztracené v průběhu převalování mezi bankami byly nahrazeny ze státního rozpočtu. Nebo snad chcete, aby ztráty za "Plzeňskou" či "1.Slezskou" banku platil kraj, jehož název nesla? V tom případě by asi nejezdil už vlak ani do Tachova, ani by se mezi Ostravou a Opavou nedalo jet jinak než Tatrou 8xx, protože by tam nebyla ani funkcescopná silnice, ani jediná koruna na dotaci čerstvě elektrifikované (za celostátní peníze) trati.

    Já jsem v některých případech dokonce rád, když se stavba dálnice oddálí

    To je Vaše věc. Příbuzní těch zemřelých při nehodách ani občané bydlící podél "staré silnice" ovšem Vaši radost nesdílí.

    se angažují i někteří politici, aniž by řešili skutečné společenské potřeby

    Mám dojem, že v dnešní "těžké době" se ti politici (v CZ, EU i světově) docela shodli na palčivosti problému ... je možné, že v mnoha případech tak činí z vlastního důvodu (protože v těch bankách mají větší vklady než průměrný občan), ale nicméně se snaží.

    Komentář ze dne: 17.10.2008 20:10:36     Reagovat
    Autor: [Děčínský] -
    Titulek: k nárokům na senátora
    Senátoři jsou takoví, jaká je společnost. Senátora mohu hodnotit podle toho, jak se chová ve svém domě, městě, kraji. Pokud je slušný a má schopnost věci řešit, získávat informace, pak je zde určitý předpoklad, že by mohl zastávat dobře i funkci senátora, pokud si uvědomuje, že především bude plnit závažnější a celostátního charakteru problémy, a je - vzhledem k jeho osobnosti a určitým prozařujícím schopnostem - naděje, že funkci bude řádně vykonávat. atd. Jsem toho názoru, že není dobré, když se na pozice senátorů loví lidé podle akademických titulů nebo jen zásluh v komunální politice. Zklamat či doslova pohořet může jak akademik, tak i zkušený komunální politik. Senátor především musí být osobnost, která je schopná racionálně řešit závažné problémy, ale současně musí být spojena se základnou, která mu dala jízdenku do Senátu. V případě kozí dráhy proč by senátor nemohl dávat podněty pro řešení tohoto dopravního problému a současně pak zkušenosti přetavovat do celostátní charkteru - žel. doprava, Dopravní politika, státní prostředky, iniciační činnost atd.? Říkám - raději senátora, který vyřídí, zajistí nebo aspoň účinně dá nějaký impuls k řešení jednoho dvou lokálních problémů z místa odkud vzešel plus jeho odpovědná práce v Senátu, než nějaký pan Tlachal, který vlastně nic nikdy nedotáhne, ale bude všude vidět. Ale možná jsem omezen ve svém vidění a neberu jiným jejich názor, třeba i ten správný. Jen si říkám, že dobrý člověk na dobrém místě může udělat (aspoň zčásti) udělat i dobré věci.

    Komentář ze dne: 21.10.2008 13:07:37     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek: vojenský transport
    Ještě v průběhu letošního podzimu plánuje armáda cvičení ve VVP Tisá a hodlá se na toto cvičení přemístit po železnici, konkrétně do stanice Libouchec. Za tímto účelem dalo požadavek na ČD Cargo o zajištění této přepravy. ČD Cargo dalo požadavek na SŽDC ke zprovoznění tratě do Libouchce. V nejbližších dnech se uskuteční schůzka SŽDC (iniciátor) s armádou a ČD Cargem za účelem projednání této záležitosti.

    Komentář ze dne: 22.10.2008 04:41:17     Reagovat
    Autor: [Vozka] - Antonín Minařík (minarik43@seznam.cz)
    Titulek: Re: vojenský transport
    Doufejme, že i nové vedení kraje bude už mít větší rozum. Pokud ne, tak má ČSSD v tomto kraji asi na dlouho utrum. Má tam celkově dost co napravovat, ale znamená to se odtrhnout od ODS, se kterou docela ráda spolupracovala na těch podivných koncepcích. To není zatahování politiky sem, ale tvrdá realita, která zde ovlivňuje řadu věcí.

    Komentář ze dne: 23.10.2008 13:51:26     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: vojenský transport
    Nechci Vám brát iluze, ale hlavní důvod, proč ODS prohrálo volby, jsou reformy ve zdravotnictví. ČSSD k zavděčení se voličům stačí zrušit poplatky u doktorů a jinak může s ODS kupčit, jak se jim zlíbí. Tzn i s kozinou.

    Komentář ze dne: 27.10.2008 19:05:48     Reagovat
    Autor: [68jirik] - 68jirik
    Titulek:
    Tak jsem koukal ve zprávách, že se Šulcík tlačí do koalice:) No tak to tedy ty lidi, co šli volit opravdu potěší. Myslím, že nejvíc ze všech krajů. Ty socani nemaj vůbec pud sebezáchovy.

    Komentář ze dne: 27.10.2008 20:02:57     Reagovat
    Autor: [PjP] - PjP (pjp@pjp.cz)
    Titulek: Re:
    Takovy jsou nesmrtelni v jakemkoliv slova vyznamu ...
    Ostatne mam obavy, ze tato sorta lidi si ani jakekoliv pochybnosti o sobe samych proste nepripousti. Proc ?
    Pavel

    Komentář ze dne: 27.10.2008 21:05:43     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re:
    Jojo, dokonce se pošuškává, že by mohl být opět hýtmanem ---

    Komentář ze dne: 27.10.2008 20:40:20     Reagovat
    Autor: [Stanislav] - Stanislav
    Titulek: Šulc a Kozina
    Četl jsem že Šulc začátkem října žádal předsedu poslanecké sněmovny , aby zakázaly veřejnému ochránci práv vyjadřovat se k otázce likvidace Kozí dráhy. Arogance některých "ZASTUPITELŮ"nezná mezí , aneb vládneme nerušit...
    viz.http://cc.msnscache.com/cache.aspx ?q=%c5%beelezni%c4%8dni+tra%c5%a5+%22%c4%8d+132%22 &d=74250239089052&mkt=cs-CZ&setlang=cs -CZ&w=28436f3d,ab427001

    Komentář ze dne: 29.10.2008 14:18:15     Reagovat
    Autor: [martin kubík] - martin kubík
    Titulek: Volby?
    Pakliže se v Ústeckém kraji spojí do koalice ČSSD a ODS,nemuseli lidi k těm volbám vůbec chodit.Je vidět,že zlikvidovat Kozinu je silnější než cokoliv jiného.A ústecký marasmus bude pokračovat...

    Komentář ze dne: 29.10.2008 20:35:51     Reagovat
    Autor: [PjP] - PjP (pjp@pjp.cz)
    Titulek: Re: Volby?
    Napsal bych, ze ustecka CSSD uz dala "volicum" jasne najevo hned po volbach, co tak akorat na ne a z vysoka a k cemu jim jsou akorat tak dobry ...
    Ostatne si rikam, zda dotceny republikovy predseda se ma co radovat s takoveho, da se i napsat, pyrhova vitezstvi.
    Ostatne, i jinde to vypada tak nejak jaksi ... :-(
    Pavel

    Komentář ze dne: 31.10.2008 08:46:19     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Volby?
    Tragédie naší voličské základny je hlavně v tom, že nikdo nechce volit pro někoho (ono ani není koho), ale proti někomu. A tak ti, co nechtěj, aby vyhrálo ODS, volí ČSSD a obráceně. Já koalici ODS a ČSSD považuju za to nejlepší, co se může stát, protože snad konečně voliči pochopí, že tyhle dvě strany jedna mafie jest a procitnou, že je jedno, koho budou volit, jen nevolit ODS a ČSSD.

    Komentář ze dne: 04.11.2008 08:23:50     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek:
    Poslední jednání na SŽDC mě natolik dostalo, že svůj údiv musím říct i tady, abych se z toho vzpamatoval. Včera mi bylo na SŽDC řečeno: že může armáda jezdit do Libouchce přes Oldřichov a nemusí požadovat zprovoznění mostů mezi Jílovém a Libouchcem. Oni ani neví, že maj zavřenou i hodačovo stranu koziny. Z toho jsem nabyl konspirativní přesvědčení, že obstrukce na kozině má na svědomí jen hodač a jeho pozemky v proboštově podél koziny a ústeckou sdc prostě nějak donutil k činu. Vůbec tu od začátku nešlo o žádnej přivaděč.

    Komentář ze dne: 04.11.2008 21:59:10     Reagovat
    Autor: [Stanislav] - Stanislav
    Titulek: Re:
    to vám bylo řečeno jako výsledek jednání SŽDC s armádou , nebo jako návrh SŽDC ? Původně armáda požadovala zprovoznění trati z Děčína min. do Libouchce. S ohledem na to ,že Děčín je železniční uzel , tak to bylo pochopitelné . V Tisé cvičí i jednotky z Liberce , to se budou přepravovat okruhem přes Teplice?

    Komentář ze dne: 07.11.2008 08:36:55     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re:
    To mi bylo řečeno přímo při jednání. Co se tam přesně projednávalo Vám pochopitelně nemůžu říct. Jak to myslíte "Původně armáda požadovala zprovoznění trati z Děčína min. do Libouchce" ? Osobně jsem psal dopis na MD, že armáda požaduje navrácení žst Libouchec do vojenských zájmových stanic, o trati nebyla ani zmínka. Jakým způsobem SŽDC Libouchec zprovozní je jejich věc. V podstatě armáda zabránila pouze zrušení trati. Leda by se ji pokusili zrušit nezákonně, ale SŽDC s Armádou ČR jedná (i když očividně rozpačitě) a ani se kupodivu nepokouší armádu od Libouchce odradit. Pokud jde opravdu jen o hodačovo zájmy, ochotně SŽDC mosty opraví a je možné, že se pokusí trať rozdělit na 3 části Děčín - Libouchec, Libouchec - Novosedlice (vlečka teplárny) a Novosedlice - Oldřichov u D a tu prostřední část se pokusí zrušit. Pouze v tomto případě se Armáda začne zajímat i o trať, protože jednotky NATO nebudou na cvičení dojíždět jen z Německa, ale i jihu Evropy a to by byla zajížďka objíždět to přes Děčín. Navíc je vždy strategicky výhodnější mít zájmovou stanici napojenou z více stran.

    Komentář ze dne: 07.11.2008 20:16:02     Reagovat
    Autor: [Stanislav] - Stanislav
    Titulek: Re: Re: Re:
    že armáda požaduje zprovoznění Kozí dráhy uveřejnila ČT ve zprávách , mimo jiné uvedla :"Kvůli nedalekému výcvikovému prostoru chce, aby zůstala trať z Děčína do Oldřichova u Duchcova zachována přinejmenším do stanice Libouchec."
    Aby bylo možné přepravovat osoby a materiál do vojenského prostoru, musí být funkční i železniční trať," řekl Jan Pejšek z tiskového odboru ministerstva obrany.
    viz.http://www.ct24.cz/doprava/zeleznicni /31914-armada-povazuje-kozi-drahu-za-dulezitou/vid eo/1/
    Nevidím smysl v rozdělování trati na 3 kusy . Vhodnější by bylo trať prodloužit tak , aby Teplice neobcházela .Pokud o zprovoznění trati usilují obce , armáda , MŽP , ombudsman atd. , bylo by trochu nelogické udržovat trať jen pro armádu , trať má turistický potenciál a v úseku Děčín -Jílové byla slušně využívána i pro dopravní obslužnost. Osobně se domnívám , že SŽDC jen čeká , co ji nakáže MD.

    Komentář ze dne: 08.11.2008 16:54:23     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    No jasně, to je tisková interpretace pro veřejnost, lidem byste těžko vysvětloval podrobnosti. Je snažší říct, že armáda chce celou trať, než je zatěžovat detailama.
    A u nás je trať, která je udržovaná v podstatě jen pro armádu: doupovská dráha.

    Komentář ze dne: 08.11.2008 18:44:34     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    No jasně, to je tisková interpretace pro veřejnost, lidem byste těžko vysvětloval podrobnosti. Je snažší říct, že armáda chce celou trať, než je zatěžovat detailama.
    A u nás je trať, která je udržovaná v podstatě jen pro armádu: doupovská dráha.

    Komentář ze dne: 05.11.2008 21:25:09     Reagovat
    Autor: [chlum] - chlum
    Titulek: Re:
    Vždyť to je jednoznačné, vždyť Hodač bydlí zhruba 80 m od koziny, pokud by byl na ní provoz, tak by mu navíc nedaleko stavěla a rozjížděla se auta v souvislosti s kozí dráhou.Přece nedopustí, aby mu tam houkal vlak a navíc by tam měl výfukové plyny z aut. Ale to je asi jen jedna z episod.

    Komentář ze dne: 10.11.2008 08:25:07     Reagovat
    Autor: [Lemrouch] - Lemrouch obecný (lemrouch@centrum.cz)
    Titulek:
    Vůle zrušit kozinu je opravdu nezměrná. Už dokonce vymysleli způsob, jak armádu obejít. Nové vyjádření Armády ČR, že Libouchec chce, ignorují a vložili do hry ministerstvo obrany, jenž je jen politickou složkou a nemá se samotnou Armádou ČR nic moc společné. Za Armádu teď budou chtít, aby jednalo MO, které má jasný politický úkol. Bude teda záležet jen na Armádě, jestli se tak snadno nechá obejít. Za vše mluví tenhle článek: http://decinsky.denik.cz/zpravy_region/armada-na-z provozneni-kozi-drahy-netlaci20081109.html


    Komentář ze dne: 06.09.2016 09:31:43     Reagovat
    Autor: [meiqing] - 20160906meiqing (xudada802324@gmail.com)
    Titulek: Re: ugg boots uk note that most of the fakes will use largely synthetic material

    Komentář ze dne: 13.04.2017 04:12:49     Reagovat
    Autor: [ylqjake] - ylqjake (15205955390@163.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 18.04.2017 05:13:56     Reagovat
    Autor: [jianbin0418] - jianbin0418 (1456465454@qq.com)
    Titulek: jianbin0418
    jianbin0418
    michael kors outlet
    cheap oakley sunglasses
    nike shoes uk
    che ap ray bans
    oakley sunglasses wholesale
    michael kors handbags outlet
    adidas shoes
    montbla nc pens
    prada sunglasses for women
    louis vuitton
    michael kors outlet
    ralph lauren polo
    hollister clothing store
    longchamp
    cheap oakley sunglasses
    mu lberry handbags
    christian louboutin
    nike air max
    coa ch outlet online coach factory outlet
    louis vuitton outlet
    salomon shoes
    coach outlet online coach factory outlet
    salomon outlet
    oakley sunglasses wholesale
    rolex uk
    kobe bryants shoes
    coach factory outlet online
    iphone case
    herve leger outlet
    oak ley sunglasses
    ro lex watches for sale
    cheap mlb jerseys
    louis vuitton outlet clearance
    michael kors handbags
    lo uis vuitton
    bott ega veneta outlet
    fitflops< /a>
    ray- ban sunglasses
    puma shoes
    kate spade outlet
    louis vuitton
    ray bans
    coach handbags outlet
    ray ban sunglasses
    nba jerseys wholesale
    ferr agamo outlet
    coach outlet
    cartier watches for sale
    adidas nmd
    ray ban sunglasses
    Komentář ze dne: 26.08.2017 09:30:35     Reagovat
    Autor: [wqlyx] - wqlyx (wqxiang123@gmail.com)
    Titulek:




    Komentář ze dne: ..     Reagovat
    Autor: neregistrovaný -
    Titulek:

    Vytvořeno pomocí redakčho systému phpRS  
    Toto je svobodný web. Uveřejněné texty jsou duševním vlastnictvím jejich autorů, kteří odpovídají za jejich obsah. Názory přispěvatelů se nemusí shodovat s názorem redakce.

    RSS feed Bezptičnyj produkt