Dopravní web

Informace a publicistika
z oboru dopravy,
se zvláštním zřetelem
na dopravu veřejnou


Pondělí  19. listopadu 2018
Nemůžete využívat veškerý servis Dopravního webu, přihlašte se prosím.


Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře
Zapomenuté heslo
očista
Trejsinka ev. č. 493 si užívá očisty v myčce. Foto Š. Esterle
zobrazení: 1265
známka: 2.25


Poslední komentáře

  • [url=https://www.sbrgroup.in/]SBR Group[/url> (MHD v České Lípě hrozí kolaps)
  • cheap nhl jerseys ray ban sunglasses outlet michael kors outlet clearance pando ra outlet mont . . . (Nejkratší silniční tunel v ČR)
  • cheap nhl jerseys ray ban sunglasses outlet michael kors outlet clearance pando ra outlet mont . . . (Poškozená kolej na 3. koridoru)
  • cheap nhl jerseys ray ban sunglasses outlet michael kors outlet clearance pando ra outlet mont . . . (Další výkřik z Ústeckého kraje: Schengene, máme problém!)
  • cheap nhl jerseys ray ban sunglasses outlet michael kors outlet clearance pando ra outlet mont . . . (Maďarští strojvedoucí včera stávkovali)
  • cheap nhl jerseys ray ban sunglasses outlet michael kors outlet clearance pando ra outlet mont . . . (Odborník na slovo vzatý ...)
  • can ada goose ugg outlet true religion outlet christian louboutin shoes kate spade outlet onli . . . (Nejen pražská doprava – pod Bémovým vedením k „lepším zítřkům“?)
  • cheap nhl jerseys ray ban sunglasses outlet michael kors outlet clearance pando ra outlet mont . . . (Maďarsko čeká zdražení veřejné dopravy)
  • Vyhledávání


    Motto:
    Význam dopravního systému zpravidla pochopíme až v době,
    kdy díky našemu nezájmu zanikne.

    Komentáře

    ke článku: Ústecký kraj schválil základní dopravní obslužnost pro období 2009 až 2026
    ze dne 09.02.2008, autor článku: Miroslav Vyka

    Komentář ze dne: 09.02.2008 12:02:52     Reagovat
    Autor: [hyjacint] - hyjacint (hyjacint.kid@atlas.cz)
    Titulek: Jedna věc a dva články,ale nevadí
    Tak radním fandím v tom, aby se jim podařilo otevřít železniční trh.Ta lhůta dvou let zní realisticky. Jen si říkám, že zase jaksi není pojat plošně celý kraj.Na hlavních 130,090,081,073 ČD a na lokálkách soukromníci což je dobře, protože pro menší firmy by bylo obtížné utáhnout a odjezdit takový rozsah dopravy,alespoň pro začátek.5 oblastí chápu jako 5 tratí,které přežijí mimo ty hlavní co jsem vyjmenoval tedy můj tip 126,124,123,114?,087? možná 134 a 131.
    Osobně si myslím že do tratě 114 soukromník nebude chtít jít,protože by se vlastně musel stát nejen provozovatelem drážní dopravy ale i provozovatelem dráhy,takže vyhrají ČD s 814.Něco podobného se dá čekat i na 087.Soukromí sektor by mohl jezdit na 123,124,131 s Flirty dále na 126 Desiro,regiosprinter.

    Komentář ze dne: 09.02.2008 15:56:30     Reagovat
    Autor: [matysek111] - Matej Konvalina (Matej.Konvalina@seznam.cz)
    Titulek: Re: Jedna věc a dva články,ale nevadí
    Tak nevím jestli 081 je natolik hlavní trať, že by zde měly jezdit ČD. Celkově si totiž myslím, že ČD nemají pořádné vozidlo na neelektrifikované tratě a když už je mají (854 a 843) zajišťují jimi rychlíky a to velmi nespolehlivě. Domnívám se proto, že 081 v úseku Děčín-Rumburk je právě ideální trať na výběrové řízení. Do toho by mohla jít společně s 083 a 084.

    Co se týká ostatních tratí, domnívám se, že Ústecký kraj už pomalu končí s rušením, protože už není moc co rušit. Snad jen na 073 je vedení (byt jen 7 párů vlaků) zbytečné.

    Na všech ostatních tratích je ale třeba si ujasnit co vlastně chceme. Zda levnější vlakovou dopravu zajišťovanou ČD, kde však bude počet cestujících stagnující nebo se bude dokonce snižovat nebo zda raději dražší, kde bude naopak počet cestujících růst.

    Komentář ze dne: 09.02.2008 17:31:43     Reagovat
    Autor: [hyjacint] - hyjacint (hyjacint.kid@atlas.cz)
    Titulek: Re: Re: Jedna věc a dva články,ale nevadí
    Tak já si myslím, že rušení tratí nekončí taková 096,097 (né že bych si to přál) se dají hned škrtat,podle mě ještě k nějakému rušení dojde.Osobáky na 073 své opodstatnění mají Boletice nebo Březno tu trať potřebují i přesto že tam zajíždějí MHD,dá se očekávat další nárůst na silnici a než stát v koloně busu tak vlak je výbornou alternativou.
    Tu 081 jsem měl na mysli úsek DC-Lípa,ale souhlasím, že úsek DC-Rumburk je vhodný pro výběrové řízení.Oni ČD nemají pořádné vozidlo pro neelektrifikované,ale situace na elektrifikovaných tratí není o moc lepší. Vyjma 471 (které by našli uplatnění v UK jen na trati 130) není o co stát.
    Já to s těmi soukromníky nevidím valně, ano oni nabídnou lepší vlaky ale za dražší peníze a cena bude u radních zřejmě rozhodovat.

    Komentář ze dne: 09.02.2008 18:03:46     Reagovat
    Autor: [matysek111] - Matej Konvalina (Matej.Konvalina@seznam.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Jedna věc a dva články,ale nevadí
    Tak nechci Vám brát iluze o 073, ale že by Březno a Boletice tu trať tak potřebovaly... No nevím. Spojení Boletic a Děčína je velmi dobré autobusem, stejně tak Velkého Března a Ústí. Navíc autobus jezdí do centra a vlak jen na Střekov. A spojení mezi těmito oblastmi lze snadno zařídit. Navíc z několika jízd, které jsem po této trati absolvoval musím říci, že neznám trať, kde by více lidí mělo režijku. Tady je to snad 3:1 pro režijkáře. A když už by měl kraj rušit, tak zde to bude cítit nejméně.

    Jinak co se týká toho úseku Česká Lípa-Děčín vím, že zlepšení by zde bylo velmi nutné. Ovšem za současných podmínek vidím problém na mezikrajských tratích, kde by se musely na výběrovém řízení oba kraje shodnout. Stejný problém je třeba také na 087, kde v úseku Litoměřice-ČL dle mého názoru výběrové řízení nehrozí, protože pro Liberecký kraj tato trať má malý význam...

    Komentář ze dne: 10.02.2008 01:17:42     Reagovat
    Autor: [Vozka] - Antonín Minařík (minarik43@seznam.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Jedna věc a dva články,ale nevadí
    Když tak čtu Váš příspěvek (případně i některých jiných), tak by mě zajímalo, kterou trať byste ponechali. Nakonec teoreticky i prakticky by bylo možné všechny tratě nahradit autobusy a silniční dopravou vůbec. A železnice by mohla přestat existovat. Ale co by to přineslo a kolik by to stálo nejen zas teoreticky, ale i prakticky? Zdá se, že stále zde (v celé zemi) soupeří dva tábory - zastánci silniční dopravy a zastánci železniční. Ale stále schází podrobné komplexní rozbory důsledků a přínosů těchto směrů, schází varianty řešení dopravy celostátně. IDS po krajích nic neřeší. Ať existují, ale musí být i součástí dopravy celostátní, jinak je to vše na nic a nějaká konkurenceschopnost veřejné dopravy je pak žádná.

    Komentář ze dne: 10.02.2008 21:48:06     Reagovat
    Autor: [matysek111] - Matej Konvalina (Matej.Konvalina@seznam.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna věc a dva články,ale nevadí
    Tak docela by mě zajímalo, kde berete takové zaručené informace, že bych rušil všechny tratě. Jen jsem napsal, že když už ještě něco rušit, tak 073, protože tam to bude cítit nejméně. Jinak musím říct, že neznám žádného čtenáře těchto stránek, který by byl prosilniční. To že někdo je ochoten diskutovat o omezení, či přímo zrušení některé tratě nepovažuji za podporu silniční dopravy. Spíše jde o to, že někteří chtějí jezdit vlakem všude za každou cenu a ať jde o jakékoliv rušení, nesouhlasí s tím. Druhá skupina naproti tomu je ochotna diskutovat o menších i větších změnách v dopravě.


    Komentář ze dne: 11.02.2008 01:19:46     Reagovat
    Autor: [Vozka] - Antonín Minařík (minarik43@seznam.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedna věc a dva články,ale nevadí
    Asi jste mne nepochopil. Já jen říkám, že po přečetní řady příspěvků, by nezbyla k provozování trať žádná, protože každý prosazuje něco jiného a vlastně by tak nic nezbylo. Toť vše.

    Komentář ze dne: 09.02.2008 13:34:10     Reagovat
    Autor: [P. K.] - P. K. (amater(at)mails.at)
    Titulek:
    Zatímco tady všichni nepochybně budou chrochtat blahem, že v Ústí v "takovým tom divným baráku na náměstí" jsou ochotní a schopní použít k přemýšlení i jiné orgány, než <censored>, já se obávám, že opět vznikne nepoužitelnej paskvil... K veřejný dopravě se opět nebude přistupovat jako k jednomu ne-moc-dobře-rozdělitelnýmu systému, ale bude se stále štěpit na "konkurenční" regionální autobusovou a železniční dopravu. To povede k preferenci konkrétního druhu dopravy pouze tam, kde se už teď výrazně ukazujou jeho výhody, zatímco ten druhej, jehož potenciál je nějakým způsobem "zazděn" (např. nev(ý)hodnou technologií obsluhy), bude odvržen jako nadbytečná a nevyužitelná kapacita. Důsledky pak pocítí nejen lidi, ale i krajská správa.

    Jenže to by se mohl potenciálně vrátit i provoz na tratě, kde t. č. žádnej není - a kraj tedy "šetří" - a to by se "někomu" nemuselo vůbec líbit...

    Komentář ze dne: 10.02.2008 01:21:34     Reagovat
    Autor: [Vozka] - Antonín Minařík (minarik43@seznam.cz)
    Titulek:
    Souhlasím, že důvod k nadšení moc není. Je tu příliš mnoho neznámých. Už jen to dělení na oblasti nevzbuzuje důvěru. Vždyť takový kraj je příliš malé území a doprava na něm by měla být řešena celoplošně a ne být kouskovaná. Dále schází jakákoliv úvaha o tarifech. To bude všude lomené jízdné? Jak to bude při cestování z jiných částí republiky? kdo to bude vše a jak koordinovat?
    A dalo by se pokračovat.

    Komentář ze dne: 10.02.2008 15:45:12     Reagovat
    Autor: [pdk] - pdk
    Titulek: Rozpis tratí
    Pro úplnost doporučuji podívat se do podkladů k tomuto zasedání (dostupné na webu ÚK) - je tam rozpis, co patří do které oblasti. Navíc je na konci bod 6 "mimo oblasti", tedy vše, co se předpokládá objednat podle výsledků výběrových řízení odjinud (např. ve StČ nebo Plzeňském kraji). Např. na výběr dopravce Plzeňským krajem pro trať Podbořany - Plzeň chtějí vázat i Chomutov - Blatno a Chomutov - Vejprty (sic!).

    Komentář ze dne: 10.02.2008 19:31:13     Reagovat
    Autor: [karlos] - Karel Mikolášek (karel.lerak@centrum.cz)
    Titulek: Re: Rozpis tratí
    Tak jsem progůglil celý web Kraje, leč jsem na nic takového nenarazil :-(
    Lze nějak prozradit, kde to tam je? Díky

    Komentář ze dne: 10.02.2008 22:59:28     Reagovat
    Autor: [pdk] - pdk
    Titulek: Re: Re: Rozpis tratí
    Lze se tam proklikat takhle:
    Ústecký kraj - Zastupitelstvo - Podkladové materiály pro jednání zastupitelstva (v odkazech dole pod textem) - 24. Zastupitelstvo ÚK 6.2.2008 - Bod 12, příloha 1.

    Komentář ze dne: 11.02.2008 14:09:30     Reagovat
    Autor: [karlos] - Karel Mikolášek (karel.lerak@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Rozpis tratí
    Děkuji



    Komentář ze dne: 28.07.2017 07:09:00     Reagovat
    Autor: [chanyuan12] - chanyuan12 (daigege6@gmail.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 26.08.2017 09:40:04     Reagovat
    Autor: [wqlyx] - wqlyx (wqxiang123@gmail.com)
    Titulek:




    Komentář ze dne: 23.03.2018 03:16:43     Reagovat
    Autor: [jinyizhixia] - jinyizhixia (inexorablypkkvu@gmail.com)
    Titulek:


    Komentář ze dne: 03.05.2018 09:05:42     Reagovat
    Autor: [zzzzz] - zzzzz (ncjdkshjvjk@163.com)
    Titulek: 111


    Komentář ze dne: 16.07.2018 08:25:12     Reagovat
    Autor: [chenjinyan55] - chenjinyan55 (chenjinyan123@yahoo.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 05.11.2018 07:24:19     Reagovat
    Autor: [zzzzz] - zzzzz (raybanoutlet001@gmail.com)
    Titulek: 111

    Vytvořeno pomocí redakčho systému phpRS  
    Toto je svobodný web. Uveřejněné texty jsou duševním vlastnictvím jejich autorů, kteří odpovídají za jejich obsah. Názory přispěvatelů se nemusí shodovat s názorem redakce.

    RSS feed Bezptičnyj produkt