Dopravní web

Informace a publicistika
z oboru dopravy,
se zvláštním zřetelem
na dopravu veřejnou


Pátek  20. dubna 2018
Nemůžete využívat veškerý servis Dopravního webu, přihlašte se prosím.


Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře
Zapomenuté heslo
City Elefant
City Elefant jedoucí do Opavy se blíží ke stanici Štítina
zobrazení: 6289
známka: 1.76


Poslední komentáře

  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (Vlaková trať nám moc chybí)
  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (Nová jízdenka REGIONet Labe – Elbe)
  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (Bukurešťské nízkopodlažní tramvaje (2))
  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (Jihomoravští zastupitelé chtějí R43 vést přes Brno-Bystrc)
  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (Bulharsko, Sofia)
  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (Petr Žaluda v rozhovoru pro MF DNES)
  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (Studie proveditelnosti Drah Orlických hor se blíží do finále!)
  • qzz0419 seattle seahawks jerseys air jordans nmd adidas c hristian louboutin shoes indianapoli . . . (A opět nevytížené tratě)
  • Vyhledávání


    Motto:
    Význam dopravního systému zpravidla pochopíme až v době,
    kdy díky našemu nezájmu zanikne.

    Komentáře

    ke článku: Vlaků příští rok asi ubude, kraj preferuje autobusy
    ze dne 29.06.2007, autor článku: Tomáš Mykl

    Komentář ze dne: 29.06.2007 21:53:37     Reagovat
    Autor: [martin kubík] - martin kubík
    Titulek: Absolutismus
    To co s železnicí dělá Ústecký kraj si nic nezadá s chováním gubernátorů v carském Rusku v období absolutismu.Ať žije ODS!Dokázali,že to" dokážou"!

    Komentář ze dne: 30.06.2007 09:50:56     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek:
    Což o to, kdyby šlo kraji opravdu jen o peníze a že dráha je "drahá", tak bych proti tomu ani nic neměl. Do Polák si obce objednaly a zaplatily železniční dopravu. A výsledek? Autobusem nejezdí takřka nikdo. Tedy krom řidiče. A kraj? Franz, který byl nedávno pro totální neschopnost odvolán z funkce a nějakým divným způsobem pořád funkci zastává, neskutečně zuří a přemýšlí, jak to udělat, aby obcím zatrhnul takovou drzost, chtít vlaky, když on (respektive ten, kdo ho ve skutečnosti platí) chce autobusy. Přemejšlím, že bych si jen tak z plezíru příští rok zaplatil jeden pár vlaků na trati 132, není to nijak drahé, ze svého platu bych to utáh a jsem zvědav, co bude Franz dělat a koho na mě pošle, aby mě umravnil. Když jsme počítali, kolik by musel dát každý obyvatel regionu kolem tratí 164/5, aby tam fungovala železniční doprava, vyšlo nám 10kč za měsíc a to ten region má slabých 5000 obyvatel. Samozřejmě pro kraj, který si diriguje i cenu je to nepoměrně dražší, aby měl argument pro své téze.

    Komentář ze dne: 30.06.2007 12:08:38     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re:
    Kolik by to tak stálo? Já bych se k tomu financování také připojil, tedy pokud do té doby nepřijdu o práci, což doufám nepřijdu. Ta myšlenka se mi líbí. Jinak všichni myslím víme, jak je to s těmi cenami, srovnávat co dají dopravci vzešlému z výběrového řízení, neplatícímu za silnice a obdařenému přece jen novějším vozovým parkem, a dopravci monopolnímu, platícímu za železniční trať a disponujícímu jen zastaralými vozy, je velká drzost (i když ty vozy sice mají vyšší spotřebu, ale zase nižší odpisy ;-) ). Navíc kdyby objednali autobusy návazné k vlakům, tak nemají problém dostat se na nádraží - a s tou vzdáleností to také často není pravda, někde tedy chybí ta zastávka v obci, no. Tak dejte vědět, nějaký ten spoj objednáme.

    Komentář ze dne: 30.06.2007 12:29:32     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re: Re:
    Mám ještě jeden návrh - nevím, jak by se to ujalo, ale vlaky by mohly z Děčína jezdit přes Oldřichov u Duchcova až do Duchcova starého nádraží, a zajistit tak lepší vazbu tohoto města na železnici. Možná by do něj přivezly více turistů než rychlíky stavějící na dosti vzdáleném nadjezdu kapacitní silnice.

    Komentář ze dne: 30.06.2007 22:33:31     Reagovat
    Autor: [martin kubík] - martin kubík
    Titulek: Re: Re: Re:
    To je dobrý nápad a ještě by se mohla zřídit další zastávka u přejezdu před Duchcovem.V Duchcově starém nádraží by stačila zřídit zastávka tramvajového typu.Jak to vypadá s tou starou budovou?Každopádně by to oživilo Duchcov,který stojí na samém pokraji obludné těžby uhlí.

    Komentář ze dne: 30.06.2007 22:39:04     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek: Re:
    Beru Vás za slovo. Napište podrobnosti a já s kámoši se pokusím obstarat peníze. 50. až 100.00,- Kč bude stačit na jak dlouhou dobu? Myslím si, že takových 300 až 500 osob v DC by určitě přispělo. Částečně také v Jílovéma Libouchci.

    Komentář ze dne: 01.07.2007 23:52:18     Reagovat
    Autor: [Dispecer] - Dispecer (dispecer@chello.sk)
    Titulek: Re: Vlaků příští rok asi ubude, kraj preferuje autobusy
    Aspoň vidno, ako možno donútiť obyvateľstvo k tomu, aby sa vozilo automobilom...

    Komentář ze dne: 02.07.2007 13:26:54     Reagovat
    Autor: [pepin] - pepa (kajm@email.cz)
    Titulek:
    tak to je teda kauf....

    Komentář ze dne: 02.07.2007 15:20:05     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek:
    Velmi mě těší váš zájem o dopravu na 132. Bohužel vás musím trochu zklamat. Ta doprava do Polák se povedla jen pro to, že se to podařilo před Ústím dobře utajit a to jen pro to, že to bylo záměrně časově naplánováno tak na rychlo, že už se to ani při vší ústecké vůli nedalo zlikvidovat. Teď už si dají velký pozor, aby se to neopakovalo, obzvlášť na 132. Takže o nějaké veřejné sbírce na vlaky nemůže být řeč ani v nejmenším. Ježdění pravidelných vlaků do Duchcova by nebylo snadné zařídit. Ta stanice už je pro osobní dopravu zavřená příliš dlouho a pravidelné vlaky vyžadují jisté náležitosti, které předpisy nařizují, aby stanice/zastávka vyhověla pro pravidelný provoz. Pokud ovšem chcete někdo podpořit nejen 132, ale všechny tratě, které chce ústí v budoucnu zrušit (to jest vše krom 072,090 a 130), můžete jezdit na výlety na Nechranickou přehradu (samozřejmě vlakem). Obsazenost vlaků je krajským okem velmi bedlivě sledována.

    Komentář ze dne: 02.07.2007 18:05:33     Reagovat
    Autor: [Kuzlik] - Pavel Kuzebauch (Pavel_Kuzebauch@seznam.cz)
    Titulek: Re:
    Můžu potvrdit slova Domažličáka, že spoje na Nechranickou přehradu jsou sledována. Před týdnem jsem měl cestu do Želiny (a pak dále, ale to je vedlejší) a ve vlaku probíhala sledovanost toho, kam kdo jede a jakou slevu využívá. Nedalo mi to, a udělal jsem si dokumentační foto "kontrolujícího". Kdo bude mít zájem, můžu zaslat

    Komentář ze dne: 02.07.2007 19:03:48     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek: Re:
    Tak napřed tak a nyní jinak? Když byla řeč o postupu v DC, tak se vyčítalo, že takto ne, že by se mělo jít směrem Vámi mavrženým. A nyní zase jiný náhled? Já jsem to myslel opravdu vážně. Lidi jsou naštavní, každý xtý by přispěl.

    Komentář ze dne: 03.07.2007 10:38:10     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re:
    Neříkám ne, ale chce to organizovanost, spojte se s "doupovskou dráhou" a pozvěte její členy na schůzku, jistě se řešení najde.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 17:49:05     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re:
    Nechápu, co je kraji do obsazenosti soukromých spojů. Copak je mohou zrušit? Nebo mi budou vyhrožovat, střílet po mně? Zřejmě je moje chápání mimo praktiky totalitního režimu...

    Komentář ze dne: 02.07.2007 20:50:52     Reagovat
    Autor: [Pravoslav] - Milan Ježek (milanjezek@tiscali.cz)
    Titulek: A proč ne?!
    Neznám blíže detaily legislativy, ale mám za to, že pokud nebude dopravu dotovat např. kraj, může ji dotovat někdo jiný. Poskytnu-li např. soukromou dotaci ČD nebo jinému železničnímu dopravci, objednám dopravu na určitém úseku, může být kraji toto zcela jedno, neboť on přece neplatí a eventuálně může v tomto úseku z tohoto důvodu zrušit "své" autobusy a ještě více ušetřit.

    Komentář ze dne: 02.07.2007 21:09:15     Reagovat
    Autor: [milan] - milan švehla (milan.svehla@seznam.cz)
    Titulek: to snad ne!
    To snad ne! Přeci nebude jakýsi krajský úředník rozhodovat o trarích celostátního významu, kde jezdí rychlíky, které pan arogantní hejtman nedotuje. Mám na mysli tratě 120 a 160. Nebo na ně má zálusk někaký soukromý dopravce?

    Komentář ze dne: 02.07.2007 21:46:43     Reagovat
    Autor: [P. K.] - P. K. (amater(at)mails.at)
    Titulek: Re: to snad ne!
    mám takovej divnej hloupej pocit, že tam osobní vlaky ještě jezdí, takže KÚÚK tam má kde "ušetřit"...

    Komentář ze dne: 03.07.2007 01:14:24     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: to snad ne!
    Kéž by to bylo tak jednoduché, jak si myslíte. Nakonec kde jezdí rychlíky dnes, nemusí jezdit zítra. Navíc "souborem opatření" lze udělat i zbývající rychlíky natolik nepoužitelnými, že je opustí i hrstka věrných.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 17:52:05     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re: Re: to snad ne!
    Že by stát na nátlak kraje neobjednal rychlíky? Nebo se jen sveze s tím, že kraj řekněme objedná souběžné spoje a vykáže je jako ZDO? No, ono stačí, když posune návazné spoje, to ano... Rozdělení dopravní obslužnosti mezi stát a kraje se mi začíná jevit chybou - i když vždy vše záleží na konkrétních lidech.

    Komentář ze dne: 03.07.2007 09:35:56     Reagovat
    Autor: [PjP] - PjP (pjp@pjp.cz)
    Titulek:
    Reagoval bych na tech x nastvanych. Ano, udrzet provoz na dotcenych tratich navzdory "moudremu" uredniku je dobry napad, zvlast kdyz to zrejme dotceny urednik bere jako utok na vlastni osobu a brzo se mu s toho sekne pumpa, jenze pak nastoupi dalsi ... ;-)
    Co s tim ? Osobne bych s casti "vybranych" penez udelal antireklamni kampan "politickou" proti soucastnemu vedeni kraje + urednici. Ale co je DULEZITE, netahal bych do toho jejich opozici, bo kdo me zaruci, ze po jejich "vitezstvi" za cizi penize to bude lepsi ? Spis donutit lidi, aby se zajimali o tuhle podivnou "vrchnost" a dali to vhodnym zpusobem najevo. Vono ostatne podle zakonu by nelo byt mozne tyhle vykuky odvolat i pred terminem voleb. Proste by to tech "chytraku" chtelo dat najevo, ze si tam opravdu delat co chtej nemohou. Ale zase nadruhou stranu, nedobra by v tuto chvili byla bezhlava demagogie, v pripade neuspechu, by doslo k zhorseni stavu. V kazdem pripade v pripade uspechu by vysledek byl trvalejsi a nejen poplatny pro kraj UnL. Coz by mozna taky nebylo odveci a pripadne by se nechalo vyjednavat i v ramci CR, nejen v ramci kraje UnL.
    Ale jak jsem napsal, muselo by to byt rozume vedeno a provedeno.
    Ale to uz patri do uplne jinych uvah. Snad posledni, ty panove jsou "politici", cili jinou nez politickou cestou je "neuklidnite".
    Ostatne by mozna nektere veci sli uhrat na republikove urovni s jakousi vazbou na cosi a to by si ani neprdli, byt by urcite v konecne fazi byla jejich snaha si vysledky halasne privlastnit a urcite by se naslo nemalo poskoku, ktery by jim v tom pomahali ...
    Pavel

    Komentář ze dne: 03.07.2007 10:46:19     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek: Re:
    Naprostý souhlas. Objednání truc vlaků nic moc neřeší, chce to dát jasně najevo svým voleným zástupcům, co voliči chtějí. Na Kadaňsku to jasně dali najevo tím, že po zavedení vlaků úplně přestali používat autobusy, ale to samozřejmě nestačí. Chce to ale velkou občanskou statečnost. Pamatuji komunizmus a jejich praktiky. Když přijedu do Ústeckýho kraje, slabě mi to připomíná léta před 89. A vím, jaký nátlak byl vyvíjen na obce na kadaňsku. O to ovšem větší úspěch je, když se dílo podaří :-)

    Komentář ze dne: 03.07.2007 12:49:16     Reagovat
    Autor: [PjP] - PjP (pjp@pjp.cz)
    Titulek: Re: Re:
    Otazka jest, zda ten "natlak" neni prave tou nejvetsi chybou soucastnych mocipanu, kazdy ma hranici, po ktere se zasekne, byt predtim radsi uhybal. Cili, jen houst a vice ...
    Pavel

    Komentář ze dne: 03.07.2007 12:21:39     Reagovat
    Autor: [Kuzlik] - Pavel Kuzebauch (Pavel_Kuzebauch@seznam.cz)
    Titulek:
    Brouzdal jsem tak po netu a pátral po něčem zajímavém a podívejte co jsem tam našel za odkaz http://pdftohtml.markoer.org/pdf2html.php?url=http ://tr6.datis.cdrail.cz/tr6_zmeny.pdf Téměř u všech stanic je jakési "v". Když jsem pátral po tom, co vlastně znamená ono "v", tak jsem se dozvěděl že..."Ve stanici není možný podej a výdej vozových zásilek na všeobecných nakládkových a vykládkových kolejích, má oprávnění jen pro podej a vydej vozovych zásilek vlečkařů, nájemců složišť nebo zásilek přepravců, kteří mají zvláštní povolení železnice. Tyto skutečnosti musí být zřejmé z nákladního listu.". Nevím zda jsem to teda dobře pochopil, ale zdá se mi, že se kraj snaží dostat veškerý náklad na kamiony, neboť ruší téměř ve všech stanicích kraje běžnou nakládku a vykládku na železnici s vyjímkou vleček.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 17:53:40     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re:
    Kraj? O tom nerozhodují ČD? Nebo jsou až tolik jedna ruka?

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:32:34     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: Re:
    De jure o tom rozhoduje dopravce, čili ČD, ovšem jak jsou věci propletené v pozadí, to se dá jen odhadovat z náznaků, které se projeví na venek ...

    Komentář ze dne: 03.07.2007 17:18:34     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek:
    Pánové, já rovněž vnímám, že s těmi jako politiky je třeba komunikovat na jejich úrovni. A že nejcitlivější může být ta jejich reklama, co vykonali pro kraj, město. Problém zde v ÚL je, jak již bylo shora uvedeno, že tady není jediné politické strany, která by se ujala řešení této věci. připadá mi to, že se musí celá republika protkat silnicemi, vše na ni přesunout a pak dojít k tzv. ropnému šoku, aby si tady někdo uvědomil, že tímto způsobem to dál nejde. Já jsem přesvědčen o tom, že toto vše není důsledkem snahy věci řešit kvalitně, odpovědně. Asi si musíme sáhnout na úplné dno, aby se věci začali nějak smysluplně řešit. Nejde o to nesmyslně trvat na zachován tratí, resp. jejich provozu, ale stále si myslím, že je nesmysl rušit provoz v takovém množství či v případě 132 dokonce uvažovat o jejím nahrazení v ose přivaděčem - silnicí. Silnice je první velký nádorový útvar, na nějž se bude nabalovat další a další. A v tom je také problém.

    Komentář ze dne: 03.07.2007 18:17:14     Reagovat
    Autor: [milan] - milan švehla (milan.svehla@seznam.cz)
    Titulek: mýtné
    Možná by situaci pomohlo zavedení mýtného na všech kominikacích bez různých lobistických výjimek pro autobusy. Pak by se srovnalo konkurenční prostředí - ale také by to mohlo vést k nárustu individuální dopravy a útlumu té veřejné - autobusové i vlakové. V každém případě se mi nezdá, že by autobusy byly 2x levnější než vlaky. V tom bude nějaká levota. Co na to odborníci? Já jsem energetik, tak dopravě zas tak moc nerozumím.

    Komentář ze dne: 03.07.2007 22:31:58     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: mýtné
    Myslím si, že toto by mnoho nepomohlo. Největší finanční propad železnice vůči silnici je díky ceně vozidla, kdy železniční vozidlo stojí až 20x více oproti vozidlu silničnímu a ta částka se logicky někde vzít musí. Takže když si vezmem, že vlak stojí jen 2x víc oproti silnici, která má des veškeré priority a narozdíl od vlaku nemusí platit žádné další poplatky, je výsledná cena až neuvěřitelně nízká.
    Jenže jako další bod musíme počítat, že jako kvalitní náhrada vlaku zpravidla nestačí jeden bus, ale musí jich být více, aby byl jakž-takž dodržen standard časové dostupnosti VHD, objektivně se dostáváme k zajímavému paradoxu. Buď je čistě autobusová doprava dražší jak doprava železniční nebo smíšená nebo došlo po zrušení vlaku k prudkému poklesu kvality VHD a tím pádem i životní úrovně v postiženém kraji.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 17:57:49     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re: mýtné
    Pokud by mýtné bylo v odpovídající výši zavedeno pro všechna motorová vozidla na všech veřejných komunikacích, pak by to lidi do IAD myslím tolik nenahnalo. Je fakt, že poplatky za dráhu způsobují oproti cenám vozidel (deformovaných 'spravedlivou' rukou trhu, která od určitého momentu problém neřeší, ale prohlubuje) jen minimální navýšení, ale při zpoplatnění všech vozidel by mýto možná pomohlo veřejné dopravě jako celku.

    Komentář ze dne: 03.07.2007 22:30:06     Reagovat
    Autor: [martin kubík] - martin kubík
    Titulek: Je to nový modrý komunizmus
    Již v roce 1973 za vlády komunistů byla zrušena trať Svor-Jablonné v Podještědí z důvodu přeložky silnice,kdy nebyl postaven železniční most přes silnici Česká Lípa-Rumburk.Pánové z Ústeckého kraje se patrně řídí Směrnicí 14.sjezdu KSČ o rušení tzv.nerentabilních tratí na to dohrála i trať Velké Březno-Lovečkovice/Verneřice-Úštěk h.n. a Česká Lípa-Česká Kamenice.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 08:12:53     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek: Re: Je to nový modrý komunizmus
    Tak s tím musím nesouhlasit. Současná politika modrých komunistů v Ústí postoupila mnohem dále. Nevím podle kterého sjezdu ÚVODS nebo vlastního rozhodnutí JuDr neodvolatelného se kroky strany řídí, ale nepostupuje podle usnesení "zrušme nerentabilní železnice", ale jejich heslo je kvalitativně výš a evidentně zní: "všechny železnice jsou nerentabilní a tak je zrušme všechny". Jako první přišly na řadu 164/5 a 095, pokračovat bude 132, 113 a možná i 087, jelikož v trase této trati už JuDr neodvolatelný plánuje novou silnici. Pracuje se na 110, 120 a 160, tam se budou muset navíc zastavit rychlíky a nákladní doprava a tak už se na rozdíl od lokálek, kde stačí zastavit osobní provoz ve vlastní režii, musí na přípravě zrušení pracovat dlouho dopředu. Každopádně jestli se podaří trať 132 zrušit z důvodu stavby silnice, bude tu zářnej příklad, jak se zbavit všech nepohodlných tratí. Stačí se totiž podívat do mapy a každého pozorovatele hned napadne u každé trati, jaká nová silnice by se dala přeložit tak, aby se kvůli tomu musela trať zrušit. Před druhou světovou válkou chodili češi bojovat do Španělska s heslem: "u Madridu se bojuje za Prahu". Tady zase platí, že u Libouchce se bojuje za celou železnici. Pokud železnice svůj boj o trať 132 prohraje, možná prohraje rozhodující bitvu ve válce. Jsem stoprocentně přesvědčen, že pátá varianta děčínského dálničního přivaděče vznikla jen jako důvod ke zrušení tratě. A důkazy mého přesvědčení najdete v každé nezávislé studii a v porovnání všech variant.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 08:26:43     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek:
    Na webu děčínských aktivistů je mj. publikováno tzv. "Zelené řešení" dopravního napojení na D8. Viz text:
    Z korespondence, kterou SED vedlo s respektovaným aktivistou dr. Miroslavem Patrikem ze Sdružení Děti Země, přinášíme čtenářům následující nástin tzv. Zeleného řešení dálničního přivaděče z Děčína na D8.

    Podle dr. Patrika jsou snahy o vybudování dálničního přivaděče na D8 v Děčíně nesmyslné, neprozíravé ve vztahu k ochraně veřejného zdraví, přírody a krajiny. Sdružení Děti Země (dále též „DZ“) s přihlédnutím ke všem kladům a záporům dospěla k vytvoření návrhu s pracovním názvem „Zelené řešení“. Cílem není budovat 6. 7. atd. variantu, ale upravit stávající silnice. Nejlepší je vést „nákladní dálkovou“ dopravu (resp. nad cca 12 tun) podél Labe po silnici I/62 z Děčína do Ústí nad Labem, protože jakákoliv nová trasa (přes CHKO ve 4. variantách podle ŘSD, po železniční trati podle některých děčínských zástupců) způsobuje eskalaci jiných problémů (v této souvislosti byl vysloven údiv, proč není „na stole“ tunelová varianta jako námět od CHKO ve vazbě na výhrady, které tato správa dosud v procesu EIA k původně zvažovaným variantám měla). Pokud jde o silnici I/13, zde by bylo vhodné příslušným dopravním značením zajistit průjezd pouze osobních a dodávkových vozidel do 12 tun (tuto situaci by mohlo také kladně řešit v budoucnu zavedené mýtné), usměrnit průjezd omezenou rychlostí (50 km/hod.), instalovat semafory v obcích a na několika místech mimo obce rozšířit, resp. vybudovat jeden až dva obchvaty; v důsledku těchto opatření by dopravci začali raději využívat levobřežní I/62, kterou by bylo možno na takový provoz mnohem lépe přizpůsobit (viz též prezentovaný názor Ing. Bauera); silnice I/62 by totiž představovala pro dopravce flexibilnější dopravní spojnici mezi dálnicí D8 a Děčínem ve směru na Liberec (a zpět), než v případě silnice I/13.

    Z výše prezentovaných názorů tedy vyplývá následující charakteristika zeleného řešení dopravního napojení na D8 z Děčína a okolí:

    Zelená varianta je:

    šetrná (s ohledem na protichůdné zájmy v regionu),
    rychlá (není nutné čekat na nějaká komplikovaná správní rozhodnutí, která se vlečou řadu let a jsou provázena náročným projektováním a příp. změnami),
    levná (úprava stávajících silnic I/13 a I/62, která je realizovatelná včetně „miniobchvatů“ do cca 2 až 3 let, by byla nepochybně nejlevnější variantou).

    Jaký máte na tento způsob dopravního napojení názor. A myslíte si, že by bylo možno pro případ, že se nedosáhne zajištění provozu na trati č. 132 požadovat v souladu s Dopravní politikou státu, aby byly zahájeny práce na zpracovávání projektu výstavby cyklostezky v ose této trati s tím, že kdykoliv vznikne potřeba obnovení trati č. 132, lze za poměrně nízkých nákladů trať zprovoznit?

    Komentář ze dne: 04.07.2007 08:46:42     Reagovat
    Autor: [PjP] - PjP (pjp@pjp.cz)
    Titulek: Re:
    Pochybuji, ze kdyz nekdo nekde vyskube kolej, ze je nekdy znovu polozi. To tento svet driv shori plamenem ...
    Ostatne, na trati 132 se ma zatim neobjednat ZDO, nebo ze by uz byl objednan i demolicni vlak ?
    Pavel

    Komentář ze dne: 04.07.2007 22:25:10     Reagovat
    Autor: [martin kubík] - martin kubík
    Titulek: Re:
    Zelená varianta má být jedině zachování železničního provozu-žádná cyklostezka po trati!To je cesta do pekel.Tratˇ132 je hojně využívána cestujícími a v Libouchci i nákladní dopravou.Cyklostezka na zrušených tratích je pochybná módní vlna jak elegantně zničit regionální tratě viz DB AG.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 22:43:34     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek: Re: Re:
    Zelené řešení je základ, cyklostezka je pojistka, aby se nehejbalo s tratí. Pokud se odsune Zelené řešení, je třeba bojovat za cyklostezku, která zachová trať do budoucna s minimálními náklady. V Děčíně se proslýchá, že aktivisté žalobou zablokli těleso dráhy v úsecích Podmokly - Bynov. Zřejmě si tím chtějí pojistit, aby nedošlo k nějakému rychlému procesu změny územního plánu, územního, stavebního a vyvlastňovacího řízení. Při pouhém Zeleném řešení trať by zřejmě takto ošetřena nebyla. Pokud je však těleso dráhy dotčeno žalobou, je třeba nejprve takový spor vyřešit. V týdnech či měsících to asi odklizeno nebude. Ideální by zřejmě bylo, pokud by stav vydržel do příštích voleb v DC. Pokud by zase zvítězila modrá parta nebo snad socani, kteří vlastně nejsou ani žádná opozice, pak by mohl vše ovlivnit tomu předcházející výsledek krajských voleb. Tady se však žádná partaj neukazuje pro zachování 132. Je to opravdu smůla. Uvidíme.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 18:34:02     Reagovat
    Autor: [Vypravce] - Miloslav Zítka (mzitka@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Pro zachování tratě se vyjadřuje Strana zelených - viz web této strany http://doprava.zeleni.cz/4 901/clanek/dalnicni-privadec-d8---decin/
    a tisková zpráva tomu předcházející v březnu 2007

    Komentář ze dne: 05.07.2007 08:15:26     Reagovat
    Autor: [PjP] - PjP (pjp@pjp.cz)
    Titulek: Re: Re:
    Nejsem si jist, zda okamzite po "opusteni" regionalni trate u DB AG dochazi k jeji premene na cyklostezku, osobne bych rekl, ze to nejaky nemaly cas i trva.
    Na druhou stranu, vim o x cyklostezkach extrati, jenze tyto trate byli uzavreny v rozmezi cca 50-80 let, nektere vcelku oduvodnene (v te dobe), nektere v dusledku povalecnych zmen hranic ci vytvareni novych, pripadne reparace.
    Ale zatim jsem se nesetkal s jedinnym pripadem, kdy doslo k pozdejsimu rozvoji dotcene oblasti, s pravdepodobnym navysenim potencialni poptavky v doprave min. osob, aby doslo k obnove techto trati, pripadne znovu vyuziti zbytku pouzivanych pouze v nakladni doprave.
    Cili v konecnem dusledku neverim na spasitelnost skrze cyklostezky, ze nekdy nekdo v budoucnu ....
    Jednim slovem - blbost.
    Nemluve o tom, ze i kdyz jsou tyto trate "konzervovany" cyklostezkou, ze by jejich "linie" se dochovala do dnesnych dnu v neporusenem stavu, to je taky blbost ....
    Takze asi takove me stanovisko k dane problematice, na druhou stranu, ale chapu "libivost" v soucastne dobe hysterie/honu na lokalky/zeleznici tohoto reseni i mezi tzv. "prostym" lidem.
    Ale zase, neverim na universalni reseni a na tolik oblibene klise reseni stejnych, byt zaroven velmi odlisnych problemu .....
    Pavel

    Komentář ze dne: 05.07.2007 16:01:38     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Tady v DC a okolí nastala ta nejhorší situace. Většinou v jiných oblastech alespoň nějaká obec je proti stavbě, nějaký úřad. Tady je to v jednom šiku a ještě Vás přesvědčují, že tranzit centrem bude ku prospěchu lidu. Příspěvek shora ironicky naznačuje, že zatím je to tlachání a mělo by se konečně něco dělat ve vztahu k obci. Je to jako v rubrice "lékař radí", kdy na dotaz čtenáře "pane dr. mám ty a ty problémy..a jak..léčit" lékař odpovídá "ano, vaše zdravotní problémy lze léčit" a tím jeho odpověď končí. Tak když už někdo si najde čas a ťuká na klávesnici, tak by mu ruka neupadla, aby na to téma něco napsal. Jinak ať si takové rady nechá pro sebe, to nemá smysl. A pokud jde o cyklostezku - podívejte se - existuje DP státu, vládní dokument, to chce někdo říct, že je to celé nesmysl? Tak ať z toho ty cyklostezky vyjmou. Sleduje se tím především to, že dříve, než by se začalo reálně uvažovat o takové výstavbě cyklostezky, možná přijde popud k oživení trati. A zřejmě o to aktivistům ais jde.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 16:43:11     Reagovat
    Autor: [-FN-] - František Nyklíček (frantanyklicek@volny.cz)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Cyklostezka je až poslední možné řešení. Musí ovšem vést po trati v celé její délce včetně mostů tak, aby bylo těleso využito a neskýtalo lidem nápady na své rozebrání či jiné přerušení. Je fakt, že v současnosti je většina těles zrušených tratí (s výjimkou lomových území) zachována i bez cyklostezky, nicméně ojedinělé případy již naznačují, jak by tato tělesa mohla časem dopadnout. Otázkou je, jak by se kolaři smířili s budoucím přestavěním zpět na železniční trať. V tomto ohledu jsou lepší velodráhy, zachovávající kolejový svršek, ale zase bežně nejsou k dostání příslušná vozidla, čili to chce provozovatele s vozovým parkem, a ten se ne vždy najde. Je to složité a rozhodně bych cyklostezky prvotně neodmítal, pokud není vůle zachovat celou trať s příslušenstvím (připomínám, že tato při neúdržbě rychle zaroste).

    Komentář ze dne: 05.07.2007 20:29:36     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    Tady je jeden podstatný fakt, který se tak nějak v tichosti přechází. Kolem obce Žďárek zhruba na 120 ha má být k dispozici průmyslová zóna. Mikroregion České Švýcarsko tam prostřednictvím firmy Labská invenstiční,a.s., kde jsou v DR všichni známí veřejní zástupci - Raška, Vonka, Štěrba atd. , prosazuje realizaci projektu výstavby chemicko-technologického parku. Šulc byl nedávno v Kanadě a v poslední době jednal s mnoha zástupci řekněmě z chemické oblasti. Všichni i ti tzv. opozičníci mlčí, což by mohlo znamenat, že se moc dobře ví, co a proč a snad už i kdy a v jakém měřítku má být něco v okolí Žďárku. To co jim projde tady, by jim neprošlo jinde, protože v tomto regionu i díky skladbě obyvatel je to takové jaké to je. Jinak se člověk chová k vlastnictví, které získal po předcích v linii xté generace a jinak, pokud po 60 letech teprve dokončil fasádu neměcké vilky, kterou soudruzi přidělili jejich dědovi v důsledku konfiskačních dekretů. Postupně docházelo k dalším vlnám nových obyvatel z různých oblastí. I tato okolnost, jsem o tom přesvědčen, má svůj nemalý vliv na stávající klima a jistý nezájem o věci veřejné, byť jde o problém celorepublikový. Ale k věci - pokud skutečně se má realizovat nějaká chemie, pak tu dráhu měli nejen zachovat, ale hlavně trvat na tom, aby se ve vazbě na tu průmyslovou zónu využila. Jde totiž o doslovný příklad, co je napsáno v dokumentu Dopravní politika a tím, co se ve skutečnosti děje. Pak asi aktivisté možná v aktu zoufalém chtějí žalobou docílit jakéhosi popohnání k zodpovědnosti. Je vůbec kladem, že ještě neodpadli a že nastavili zrcadlo. Jistě, nikdo není ani bílý ani černý, ale důležitá je vždy pro život alternativa, resp. alespoň potencionalita výběru čehokoliv (pokut to není nějaká levota). A to je nosný prvek demokracie. V momentě, kdy někdo začne kázat ideologicky o jediné pravdě a vše potlašovat jako nesmysl, pak to není nic dobrého. Ti zastánci přivaděče by měli s aktivisty diskutovat a naslouchat jim a případně jim rozporovat, že to co chtějí, není dobré, přínosné. Pokud se tak neděje a šíří se jediná pravda se značnou mediální převahou, pak už jen za existenci aktivistů, dr. Patriků a spol. mnohokrát děkuji. Ne proto, že by měli vždy pravdu, to já nevím zcela, ale za tu možno jiného náhledu, za to nastavené zrcadlo, tedy za odvedení práce, kterou by vlastně měli odvádět novináři, což se zde neděje pro zjevné lokajské propojení.

    Komentář ze dne: 06.07.2007 07:53:30     Reagovat
    Autor: [martin kubík] - martin kubík
    Titulek: Re: Re: Re:
    Právě v současné době probíhá boj o zachování tratě Freyung-Passau,kde do roku 2001 jezdila ještě nákladní doprava,na odbočce Waldkirchen-Jandelsbrunn-Haidmühle byla přes odpor Passauereisenbahnfreunde,kteří v části tratě pořádali mimořádné jízdy,byla trať vytrhána a změněna na cyklostezku.Pro obnovení tratě či změnu na cyklostezku byla vypsána místní referenda.To je aspoň zdání demokracie, v Ústí n.L. je však hluboká totalita.

    Komentář ze dne: 06.07.2007 09:21:29     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: Re: Re: Re:
    K tomu bych dodal, že za fyzickou likvidací tratě stojí mj. starosta Haidmühle, který je vlastníkem tamní autobusové dopravy. Trať ležela na svém místě netknutá bez provozu do té doby, než se začalo jednat o obnovení provozu.

    Komentář ze dne: 08.07.2007 18:16:31     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
    Co se týče Haidmühle, tak jsem slyšel, že tam šlo hlavně o něco jiného. Někde se tam na černo rozprodaly pozemky na trati a při obnovení provozu hrozil velkej průšvih. Ale nicméně s tím starostou Haidmühle a jeho autodopravou je to pravda.
    Co se týče těch "aktivistů" kolem 132, tak mně už se nelíbí jen to označení "aktivista". Má to nádech čehosi špatného a veřejnost si to slovo někdy plete i se slovem "terorista". Každopádně žaloba je dobrá věc už jen kvůli tomu zdržení projednávání zrušení trati. Jen nechápu tu cyklostezku. Tam jde přece o to, postavit po trati přivaděč, takže o nějaké cyklostezce nemůže být vůbec řeč. Leda ve využití zbytku trati do Teplic, kudy přivaděč nepovede, ale jak se zruší část tratě, je to totéž jako by se zrušila celá a to je pak už úplně jedno, co bude na zbytku. Já vidím největší levárnu ohledně té průmyslové zóny. Chemický průmysl tradičně využívá železniční dopravu a to i přes boom dopravy silniční. Je to logické, nebezpečné látky vozit po silnici je příliš velké riziko poškození zdraví a životů mnoha lidí. Jakmile se zruší trať, nebude pochopitelně ani vlečka do chemičky a bude připadat v úvahu pouze doprava silniční, což přinese mnohem větší riziko ztrát na zdraví a životech na D8 a v centru Děčína, kde bude přivaděč ústit. Tohle bych viděl jako nejpádnější argument k zachování trati. A tohle bych hlavně vysvětloval místním a zvláště děčínským občanům.

    Komentář ze dne: 08.07.2007 20:24:04     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Souhlas za podmínky, že většina bude pro chemickou výrobu a postavení takového provozu na zelené louce. Jedině masový nesouhlas by mohl ovlivnit rozhodnutí, pokud nějaké kabinetní předano padlo. Tak jako předano s radarem atd.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 09:02:45     Reagovat
    Autor: [milan] - milan švehla (milan.svehla@seznam.cz)
    Titulek: ví se o tom?
    Toto je hezká debata, ale ví vůbec lidi okolo dotčených tratí, co se na ně koncem roku chystá a že se mohou někde ozvat - třeba na svých obcích? Dalo by se to nějak na této úrovni rozvířit?

    Komentář ze dne: 12.07.2007 12:32:13     Reagovat
    Autor: [milan] - milan švehla (milan.svehla@seznam.cz)
    Titulek: jiné řešení
    Mně připadá trochu divoké tu trať rovnou rušit celou. Copak by nešel využít scénář z Doupova, Kolešovic nebo Podlipanska? Pan hejtman může ze své pravomoci zrušit dotaci místní dopravy, ale to snad je vše. Trať mu snad nepatří - nebo se mýlím?

    Komentář ze dne: 14.07.2007 11:22:14     Reagovat
    Autor: [Ústečák] - Ústečák (@)
    Titulek: Re: jiné řešení
    Pane Švehlo, oni se tak již dříve dohodli, zřejmě na nějaké stranické schůzce. Potají, bez zveřejnění takového záměru občanům. Prochází jim to, stejně jako jiným politikům jiné a ještě horší věci. Pamatujete si, jak lidovecký poslanec A..zek sprostě nadával poslancům. A co křesťanská strana - místo, aby jej hned vyloučila, nic. Někdo postavil na fungující rodině předvolební kampaň, aby se posléze zjistilo, že to byla lež. Nikomu nepřísluší nahlížet do soukromí druhé, ovšem pokud politik na tom staví své politické základy (věrnost, rodina, klidná síla...), pak se to již (právě vinou takového politika) nestává jeho soukromou záleitostí. A zase nic. S jídlem proto roste chuť. Zjistili, že jim vše, tedy téměř vše prochází. A podle toho to tady také vypadá. Až v okamžiku, kdy se skutečně policejní orgány včetně zastupitelství institucionálně a organizačně odděli tak, aby nebyly závislé na exekutivě, a vše se bude řešit výhradně po profesní rovině stylem "padni komu padni", pak se něco bude v tomto státě hýbat. Proč? Protože ti, kteří nepostupují v souladu se zákonem, se začnou bát. O pozici, o svůj majetek, o postavení ve společnosti. Nikdy sice nevymizí lumpové a podvodníci, darebáci, ale může se to vše podstatně více uhlídat. Až bude čest pro někoho pracovat třeba ve speciálním útvaru a ten si bude vybírat z velkého množství schopných ekonomů, právníků, aby mohli rozklíčovat složité spletence nádorových seskupení chobotnice. Zatím se v televizi vždycky národ nakrmí třeba nějakou bouračkou někoho známého a pak se sleduje princip "vyšumění" kauzy. A na závěr nesmí chybět narození nějakého zvířátka nebo nějaké záchrana někoho či něčeho. Zřejmě budeme muset ještě více propadat, aby další generace začala produkovat určitou mravní elitu, která postupně ve státní správě a politice začne používat demokratické postupy a zavádět standard tzv. vyspělých zemí. Ne, pohádka tady nikdy nebude, ovšem mělo by se s tím současným stavem něco dělat. Každý by mohl začít u sebe, jít k volbám a dát hlas někomu, komu věří.

    Komentář ze dne: 24.08.2010 06:07:49     Reagovat
    Autor: [xhming] - xhming (xhming63@gmail.com)
    Titulek:
    you can do is to ex Discount pandora jewelry you can do is to ex replica Christian dior jewelry



    Komentář ze dne: 28.07.2017 07:11:13     Reagovat
    Autor: [chanyuan12] - chanyuan12 (daigege6@gmail.com)
    Titulek:






    Komentář ze dne: 11.02.2018 02:33:57     Reagovat
    Autor: [qq666] - qq666 (villevfcegjar@gmail.com)
    Titulek: qq123
    moncler jackets
    birkin bag
    lebron 13
    nike sneakers
    nike football boots
    t rue religion
    ch ristian louboutin shoes
    chrome hearts
    adidas zx flux
    af1
    hogan outlet online
    bape hoodie
    nike air force
    adida s ultra boost
    yeezy boost 350 v2
    roshe run
    retro jordans
    nhl jerseys
    air jordan 13
    louboutin shoes uk
    yeezy boost
    dam ian lillard shoes
    cheap jordans
    cartier bracelet
    adidas nmd
    kate spade outlet
    kobe 9
    nike roshe run
    real jordans for sale cheap
    nike flyknit racer
    hermes belts for men
    kobe 11
    nike roshe
    nike dunks
    mlb jerseys
    jordan 11
    nike outlet
    kyrie 4
    kobe byrant shoes
    paul george shoes
    balenc iaga shoes
    goyard handbags
    baske tball shoes
    adidas stan smith sneakers
    air jordan
    michae l jordan shoes
    jordan shoes
    long champ handbags
    yeezy shoes
    gold en goose
    vibr am five fingers
    adidas nmd r1
    adida s pure boost
    gucci belts
    jordan 13
    adidas tubular
    vans shoes
    < b>michael kors outlet
    Komentář ze dne: 05.03.2018 09:33:47     Reagovat
    Autor: [leilei3915] - leilei3915 (linlei3915@hotmail.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 22.03.2018 01:41:11     Reagovat
    Autor: [chenlinab] - chenlina (chenlina1231@outlook.com)
    Titulek:



    Vytvořeno pomocí redakčho systému phpRS  
    Toto je svobodný web. Uveřejněné texty jsou duševním vlastnictvím jejich autorů, kteří odpovídají za jejich obsah. Názory přispěvatelů se nemusí shodovat s názorem redakce.

    RSS feed Bezptičnyj produkt