Dopravní web

Informace a publicistika
z oboru dopravy,
se zvláštním zřetelem
na dopravu veřejnou


Úterý  14. srpna 2018
Nemůžete využívat veškerý servis Dopravního webu, přihlašte se prosím.


Uživatelské jméno:

Heslo:




Registrace nového čtenáře
Zapomenuté heslo
Lvov - Ukrajina
Jízdenka na trolejbus r. 2004 z netu.
zobrazení: 982
známka: 1.88


Poslední komentáře

  • Real estate businesses live not to mention die from their capability to add benefits. With certainly . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • We have all heard the argument for spending more now on quality to save money later. But what about . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • Real estate option traders live together with die by just their capacity add valuation. With hardly . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • Have you been thinking about remodeling your home? Keep in mind that you can often achieve your goal . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • Real estate individuals live plus die by way of their capability add cost. With virtually no added c . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • You will find all forms and shapes of fashion blogs as the internet is full of them. It can talk abo . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • More than likely you understand the trend below... Commercial Home finance loan Financing works extr . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • Seen you are aware of the trend in this case... Commercial Home owner loan Financing are available i . . . (V neděli 28. května 2006 vstoupila v platnost druhá změna jízdního řádu Českých drah, a. s.)
  • Vyhledávání


    Motto:
    Význam dopravního systému zpravidla pochopíme až v době,
    kdy díky našemu nezájmu zanikne.

    Komentáře

    ke článku: Vzhledové změny na dopravních prostředcích po změně na ČD Cargo
    ze dne 14.02.2007, autor článku: Štěpán Esterle

    Komentář ze dne: 14.02.2007 22:54:46     Reagovat
    Autor: [přerovák] - orlík (prerovacik@seznam.cz)
    Titulek: Fuj
    Je mi z toho bastarda (přezdívka loko) špatně. Nevím, který designer mohl vymyslet něco tak šíleného. Kam se poděla barevná pestrost našich lokomotiv? Nechápu proč někomu pořád vadí, že nevypadají všechny lokomotivy nebo dokonce i vozy stejně.

    Komentář ze dne: 14.02.2007 23:03:06     Reagovat
    Autor: [přerovák] - orlík (prerovacik@seznam.cz)
    Titulek: Fuj
    Je mi z toho bastarda (přezdívka loko) špatně. Nevím, který designer mohl vymyslet něco tak šíleného. Kam se poděla barevná pestrost našich lokomotiv? Nechápu proč někomu pořád vadí, že nevypadají všechny lokomotivy nebo dokonce i vozy stejně.

    Komentář ze dne: 15.02.2007 00:38:39     Reagovat
    Autor: [P. K.] - P. K. (amater@mails.at)
    Titulek: Re: Fuj
    Chápu, že takhle hnusně modrá lokomotiva se řadě lidí nebude líbit (mě taky ne), ale - mě přijde, že rozhodně není její vzhled dokončen. Ostatně vizitkou každé firmy je především její logo, které tady (zatím) jaxi chybí...

    A co se týče jednotnosti - vadí moc třeba to, že DHL má všechna svoje letadla ve stejném žlutočerveném laku?

    Komentář ze dne: 15.02.2007 02:09:42     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Firemní vzhled
    No dovolím si vyslovit názor. Firemní vzhled ať vozidel nebo čehokoli jiného by se dodržovat měl. Patří to ke kultuře firmy a každý podvědomě pozná, co to je za firmu. Navíc si myslím, že zákazníkovi je jedno, jestli mu zboží přiveze lokomotiva v nátěru retro nebo v něčem jiném. Hlavně aby byla čistá a nezahumusená.
    Dokonce bych řekl, že i estetika je věcí velmi subjektivní, tak jak někdo může u jedné věci ječet blahem, druhý může být odporem a hnusem zcela paralyzován ...
    Ale zde vyjádřím názor svůj: je to hus velebnosti a logo, pokud je myšleno vážně, už vůůůbec nekomentuji.

    Komentář ze dne: 15.02.2007 15:20:25     Reagovat
    Autor: [malýFotograf] - Štěpán Esterle (stepan.esterle@dopravni.net)
    Titulek: Re: Firemní vzhled
    Mě přijde, že firemní vzhled bohatě reprezentuje dobře umístěné jednotné logo.

    Komentář ze dne: 16.02.2007 15:00:10     Reagovat
    Autor: [Fat Bear] - Fat Bear (fatbear@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Firemní vzhled
    Tak to tedy o tzv. CORPORATE IDENTITY nemáte ani potuchy.

    Komentář ze dne: 15.02.2007 17:52:14     Reagovat
    Autor: [Jiřik] - Jiří Erben (jerben@centrum.cz)
    Titulek: Normalizace
    Ať žije vzhledová normalizace, soudruzi! Jedno co je to za stroj, bude modrej bez milosti!
    Hmmm...
    Pamatuji, jak nějakého yntelykenta v půli 70. let napadlo sjednotit barevnou flotilu ČSD, aby se ušetřilo za různé barvy. Pára černá, nafťáky červené, elektrické mašiny modré (střídavé) a zelené (stejnosměrné)... Když pak občas někdo u přejezdu tu zelenou příšeru 161 přehlédl, začaly se od roku 1982 aspoň doplňovat výrazné žluté pruhy na čelech a od roku 1988 přes celou skříň, takže brejlovci vypadali jako spartakiádní cvičenci v rudožlutém trikotu.
    Ach jo... dovedete si představit brejlovce, bobinku či plecháče zprzněné bleděmodrou barvou? I ten pershing vypadá jako vytažený někde z jogurtu, fakt je to hnus, velebnosti.
    Prostě zase musíme přijít o něco hezkého - nejroztodivnější barevnou flotilu lokomotiv na světě. Vždyť právě u takových brejlovců, bardotek či laminátek je i barevné řešení výrazným designérským prvkem!
    Nenašel by se šikula, který to umí s Photoshopem a jen pro ukázku by v něm zkusil "přebarvit" pár lokomotiv? Ať se zkusíme zhnusit už virtuálně?

    Komentář ze dne: 15.02.2007 18:35:57     Reagovat
    Autor: [malýFotograf] - Štěpán Esterle (stepan.esterle(a)dopravni.net)
    Titulek: Re: Normalizace
    Tak on photoschop není nutný, pro obrázek stačí vzít nějakej kreslenej obrázek ze spořiče Traffic. Já si myslím, že u všech lokomotiv je barevné řešení designérským prvkem a i kdyby se všechny lokomotivy měly stříka pouze těmito dvěmy barvami tak se dá najít spousta jiných řešení složených z těchto barev. Ale jak jsem napsal v článku nepředbíhejme, podle mne je docela pravděpodobné, že na světlemodrá místa přibydou nějaké samolepky. Alespoň lepené číslo na bočnici "Bastarda" mi to napovídá.

    Komentář ze dne: 15.02.2007 19:19:20     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: Re: Normalizace
    Souhlasím s tím, že když bude ustanovena kombinace např.2 barev a to i v přesném vzájemném poměru, lze při snaze designéra vytvořit velmi slušné dílo, které bude neotřelé, jedinečné a reprezentativní. I logo může být jednoduché a přitom se může jednat o špičkovou grafiku. Podívejte se například na logo pařížského RATP - kruh a přes něj klikatá čára. Tato velmi jednoduchá grafika vyjadřuje buď Sienu v Paříři a nebo lehce zakloněný dívčí ksichtík. A co zároveň - ukazuje jakousi hodnotu firmy. Bohužel zatím - pokud je to pravda - co předvádějí ČD s novým designem, nemáme se na co těšit.

    Komentář ze dne: 16.02.2007 15:02:58     Reagovat
    Autor: [Fat Bear] - Fat Bear (fatbear@centrum.cz)
    Titulek: Re: Normalizace
    Promiňte, pane Erbene, ale Vy tady mluvíte, jako by to byly VAŠE lokomotivy. Ale to je omyl, Vaše nejsou. Vám se jenom líbí (což je prima, nic proti tomu). Neupírejte vlastníkovi (ČD Cargo) právo na to, natřít si svoje lokotky podle svého gusta.

    Komentář ze dne: 22.02.2007 19:03:52     Reagovat
    Autor: [Jiřik] - Jiří Erben (jerben@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Normalizace
    Ať si s tím víceméně dělají co chtějí, je to jejich věc, jejich blbost, ale naše škoda...

    Komentář ze dne: 18.02.2007 02:25:06     Reagovat
    Autor: [Martin_L] - Martin Leška (MartinLeska@seznam.cz)
    Titulek: Re: Normalizace
    Ať žije šotoušský pohled, pane Erbene! Každá organizace, která vznikla za účelem generování zisku (a takovou by měly být i ČD a ČD Cargo) musí veškerou svou činnost tomuto podřídit a bez zákazníků zisk nebude. Jednotný layout každé společnosti je proto nezbytně nutný. Ano, máme nejroztodivnější barevnou flotilu lokomotiv, ale máme taky jedny z nejneschopnějších železničních společností v Evropě, možná na světě. A já se ptám: Není v tom nějaká souvislost? Cesta, kterou zvolily ZSSK (ale také Viamont či OKD Doprava) je jediná možná.
    A teď ke konkrétnímu barevnému řešení: Kombinace tmavě a světlě modré mi přijde elegantní, ale na skříňových lokomotivách by mi přišlo vhodnější tmavě modrou zvýraznit i čela a boky od čel ke vstupům do kabiny. Ale stále se jedná o polotovar, věřím, že vhodně zvolené logo (ne to, co je ukázáno v článku, probůh) dotvoří celkem harmonický celek. Pokud bych měl jednotné barevné řešení ČD a ČD Cargo navrhovat já, pak bych vycházel ze ztvárnění brejlovců řady 755.

    Komentář ze dne: 18.02.2007 09:50:00     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: Re: Normalizace
    Byl bych velmi opatrný s tvrzením, že ČD jsou jedny z nejneschopnějších železničních společností. Sice u ČD rozhodně není zdaleka všechno OK, ale tak zlé to zase není. Poslední dobou i zde dochází k výrazným změnám v přístupu k zákazníkům.

    Komentář ze dne: 22.02.2007 19:02:01     Reagovat
    Autor: [Jiřik] - Jiří Erben (jerben@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re: Normalizace
    Můžete mi aspoň přibližně vyčíslit, jaký finanční přínos má jednotný nátěr hnacích vozidel v roce 2007? Podle mě to je spíš momentální manažerská móda. Kolik takových jsme už za poslední léta zažili...
    Co myslíte, ty lokomotivy procházejí tak často karosářskými opravami, aby se prostě musely natírat jednotnou "levnou" barvou? U každého jen trochu lepšího prodejce vám namíchají kterýkoliv odstín RAL v jakémkoliv množství s minimálním cenovým rozdílem. To, že sjednocení barev je "jediná možná cesta", jste snad nemohl myslet vážně!!! Lokomotivy nejsou autobusy nebo kamiony!
    Přestříkávat pár let staré a mnohdy se dosud lesknoucí esa či pershingy je prachsprosté plýtvání - ale asi se "někdo" s "někým" nějak "domluvil", manažer to platit nebude, jen hloupý zákazník. O plecháčích teď nemluvím, ty se přebarvovaly v 70. a 80. letech a od té doby se na ně nesáhlo.
    A ještě jedna poznámka: DP Liberec zkoušel začátkem 90. let "sjednotit" a zjednodušit svou barevnou flotilu (a asi zlevnit opravy :-) tím, že všechny tramvaje a autobusy začali zbavovat klasické zažité červeno-krémové kombinace a stříkali je celé okrovou barvou. Zajisté jednoduché a levné řešení, jenže taky pro jednoduché lidi. Když se jim tito střevní červi rozrostli po městě vyšší měrou, zjistili co to je za hnus - a zase se začalo přestříkávat do dnešní poměrně zdařilé bílo-zeleno-žluté kombinace (Ostrava má místo zelené modrou).
    Ona totiž estetika taky patří k životu, víte?

    Komentář ze dne: 25.02.2007 22:16:11     Reagovat
    Autor: [Martin_L] - Martin Leška (MartinLeska@seznam.cz)
    Titulek: Re: Re: Re: Normalizace
    Já nejsem ekonom, abych Vám dokázal vyčíslit marketingový přínos jednotného firemního layoutu, ale ten efekt je naprosto evidentní. To, že tyto poučky, které pomáhají společnostem přežít na volném trhu, nazýváte "manažerskou módou" je nejspíše důkazem toho, že patříte k nekritickým zastáncům modelu unitárních železničních správ a s nimi spojeným direktivně plánovaným hospodářstvím. Za poslední léta jsme skutečně "manažerské módy" zažili, ona totiž naše ekonomika absolvovala krkolomnou, leč bezesporu prospěšnou transformaci.
    A nikdo tady nemluví o jednotné levné barvě. Sjednocení barevných odstínů není věc ušetření nákladů za skladování barev, ale záležitost toho, jak se firma prezentuje navenek.
    Přebarvení několik let starých může na první pohled vypadat jako plýtvání, od toho jsou tu ale ti ekonomové, aby spočítali, jaký to bude mít účinek v podobě přílivu nových zákazníků.
    Příklad s DP Liberec je jen dokladem toho, že si rádi všímáme jen negativních příkladů. Jistě se dá najít spousta řešení, kdy bude barevné řešení vkusné a přitom snadno identifikovatelné.

    Komentář ze dne: 15.02.2007 18:33:01     Reagovat
    Autor: [Jiřik] - Jiří Erben (jerben@centrum.cz)
    Titulek: Barvičky
    Tak kocoura si už TROCHU představit dokážu: www.dopravni.net/gallery.php?akce=obrazek_ukaz& ;media_id=922
    Pershinga taky: www.dopravni.net/gallery.php?akce=obrazek_ukaz& ;media_id=917
    Naopak se podívejte na nádherné laminátky 240.047 + 340.055: www.dopravni.net/gallery.php?akce=obrazek_ukaz& ;media_id=1126

    Komentář ze dne: 15.02.2007 19:17:36     Reagovat
    Autor: [vikijous] - Vikijous (vikijous@post.cz)
    Titulek:
    Tak jsem si trochu pohrál s logem a třeba by to mohlo vypadat takto:
    http:// image.vikijous.com/cargo.jpg
    Je to sice nic moc, ale tomu uhlí je to myslím stejně jedno.

    Komentář ze dne: 15.02.2007 19:24:23     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re:
    Uhlí, dřevu nebo vyřazené vojenské technice to jedno je. Ale zákazníkovi už to tak jedno není. Jde o image firmy, jde o to, jestli firma bude vystupovat jako laciná socka nebo firma s propracovaným marketingem, k němuž firemní design a firemní kultura patří. Uděláte-li si průzkum mezi bývalými zákazníky železnice, nemalé procento tento dopravní prostředek opustilo právě kvůli ušmudlanosti a takové zvláštní upachtěnosti.

    Komentář ze dne: 16.02.2007 15:10:20     Reagovat
    Autor: [Fat Bear] - Fat Bear (fatbear@centrum.cz)
    Titulek: Re: Re:
    Tady je opravdu škoda, že je zatím tak málo soukromých dopravců na českých kolejích. Jakékoli snažení, které není vystaveno tržním a konkurenčním tlakům, stejně nakonec sklouzne do své vlastní karikatury (pro příklad není třeba chodit daleko - vzpomeňte např. na "produkt" SC PENDOLINO).

    Komentář ze dne: 16.02.2007 20:32:27     Reagovat
    Autor: [-TM-] - Tomáš Mykl (webmaster@dopravni.net)
    Titulek: Re: Re: Re:
    Ano, plnohodnotných soukromých dopravců je málo, nebo si troufnu říct, že není žádný. Dokonce nemohu brát jako konkurenci ani opravdovou a fungující firmu JHMD, protože ta je zase omezená rozchodem, další dopravní firmy jsou firmami spíše stavebními, které mají dopravu jen jako přívažek ke své činnosti a jsou vázáni určitými dohodami k předem danému chování na trhu. A zatím ta jedná firma, která ještě zbývá, předvedla takové profesní divadýlko, že u mnoha lidí degradovala pojem soukromé železnice na trapný šaškec.

    Komentář ze dne: 18.02.2007 22:39:50     Reagovat
    Autor: [Domažličák] - Domažličák (petrherbrik@centrum.cz)
    Titulek:
    Mě ani tak netrápí nátěr vozidel (i když přiznávám, že jsem taky pro barevnou rozmanitost). Mě děsí provozní problémy, které to přinese. Už nepůjde používat jednu lokomotivu na osobáky a přes noc na náklady. Přestože zkušenosti od rozdělených železničních zpráv mluví víceméně jednoznačně proti rozdělování, my si holt tu chybu musíme taky vychutnat. Ale co já vím, třeba se všechny provozní problémy našemu ČD podaří vhodnými smlouvami o spolupráci, vyřešit. Pak ale nechápu, proč se to rozděluje. To vlastně kecám - vím proč se to rozděluje. Rozdělovat se nebude jen ČD, ale i odměny na příslušná místa za "dobře" vykonanou práci.

    Komentář ze dne: 19.02.2007 11:14:23     Reagovat
    Autor: [přerovák] - orlík (prerovacik@seznam.cz)
    Titulek:
    Souhlasím s vámi Domažličáku. Rozdělením lokomotiv na nákladní a na osobní pravděpodobně budou vznikat zbytečné prostoje vozidel. Navíc vznikne opět několik zbytečných míst na úřednických postech, protože ti budou muset být jak v cargu tak v ČD. Budou tady i další nevýhody, například když bude neschopná loko na osobáku tak ČD buď zaplatí cargu za výpomoc nákladní lokomotivou nebo se bude čekat až přijede nějaká osobní lokomotiva z depa.

    Komentář ze dne: 19.02.2007 13:37:56     Reagovat
    Autor: [Bram] - Lubor Pospíšil (tatra163jamal@seznam.cz)
    Titulek:
    Já jsem též jednoznačně pro, aby byl zaveden jednotný firemní nátěr jak u ČD Cargo, tak i u zbytku ČD. Není možné v rámci jedné firmy tolerovat nátěrovou anarchii, k dobré vizitce firmy u zákazníků to nepřispívá, ba naopak. Ale to zde již mnozí uvedli. Mne zejména deptá nátěrová variabilita u elektrických lokomotiv ( zejména u řad 163 a 363 je barevné řešení navíc ošklivé ). Mne, jakožto zákazníkovi je úplně jedno, zda lokomotiva jezdí na střídavý, nebo stejnosměrný proud nebo na oba. A pracovníci ČD, resp. ČD Cargo jsou předpokládám gramotní a umí si přečíst číslo lokomotivy. Ovšem nejsem si jist, zda ČD Cargo zvolilo nejlepší cestu, protože jednobarevný nátěr + nějaká polepka je u dominantního dopravce v nákladní dopravě trochu laciné řešení. A je docela možné, že i zákazníci to budou tak vnímat.

    Komentář ze dne: 24.08.2010 03:17:06     Reagovat
    Autor: [xhming] - xhming (xhming63@gmail.com)
    Titulek:
    bound by its brillia discount jEwelry bound by its brillia chanel jewelry outleT bound by its brillia pandora jewelry wholesAle

    Komentář ze dne: 10.11.2015 09:42:32     Reagovat
    Autor: [caihuali] - 20151110caihuali (hcai238@gmail.com)
    Titulek: 20151110caihuali

    Komentář ze dne: 10.05.2016 10:57:15     Reagovat
    Autor: [cai20160510] - cai20160510 (qing1212120@gmail.com)
    Titulek: cai20160510


    Komentář ze dne: 28.05.2016 04:42:38     Reagovat
    Autor: [myy] - myy (13646980707@163.com)
    Titulek:










    Komentář ze dne: 20.10.2017 11:01:17     Reagovat
    Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 15.11.2017 08:39:36     Reagovat
    Autor: [wwwww] - wwwww (yezi20160620@163.com)
    Titulek: http://www.baidu.com
    nike air max 90
    mlb jerseys
    jor dan shoes
    t rue religion outlet
    tory burch shoes
    yeezy boost
    baseball jerseys
    nmd
    < a href="http://www.adidasstansmith.us.com">adidas stan smith
    curry shoes
    pandora bracelet
    louboutin shoes
    ultra boost
    hermes birkin
    adidas yeezy boost
    adi das outlet online
    jordan 4
    nike roshe run
    michael kors purses
    yeezy
    t rue religion jeans
    ba sketball shoes
    harden shoes
    chrome hearts
    baske tball shoes
    nike polo
    jordan retro
    adidas yeezy boost
    new england patriots jerseys
    huarache shoes
    tom ford sunglasses
    convers e shoes
    nike huarache sale
    links of london sale
    gucci belts
    vans outlet
    fitflops sale
    adidas gazelle sale
    golden goose sneakers
    kobe 11
    adidas eqt support adv
    cheap jordans
    hermes bag
    kobe sneakers
    jordan retro
    cartier love bracelet
    supreme clothing
    kobe basketball shoes
    hermes belts
    nhl jerseys
    yeezy boost 350
    mi chael kors outlet
    hogan outlet online
    kevi n durant shoes
    adidas stan smith uk
    nike air force
    nike roshe run
    Komentář ze dne: 27.12.2017 06:42:15     Reagovat
    Autor: [xukaimin] - xukaimin (xukaimin123@yahoo.com)
    Titulek:




    Komentář ze dne: 26.01.2018 07:36:01     Reagovat
    Autor: [chenlixiang] - chenlixiang (chenlixiang@yahoo.com)
    Titulek: Re: Re: Re: Demokracie

    Komentář ze dne: 11.02.2018 02:06:26     Reagovat
    Autor: [qq666] - qq666 (villevfcegjar@gmail.com)
    Titulek: qq123
    moncler jackets
    birkin bag
    lebron 13
    nike sneakers
    nike football boots
    t rue religion
    ch ristian louboutin shoes
    chrome hearts
    adidas zx flux
    af1
    hogan outlet online
    bape hoodie
    nike air force
    adida s ultra boost
    yeezy boost 350 v2
    roshe run
    retro jordans
    nhl jerseys
    air jordan 13
    louboutin shoes uk
    yeezy boost
    dam ian lillard shoes
    cheap jordans
    cartier bracelet
    adidas nmd
    kate spade outlet
    kobe 9
    nike roshe run
    real jordans for sale cheap
    nike flyknit racer
    hermes belts for men
    kobe 11
    nike roshe
    nike dunks
    mlb jerseys
    jordan 11
    nike outlet
    kyrie 4
    kobe byrant shoes
    paul george shoes
    balenc iaga shoes
    goyard handbags
    baske tball shoes
    adidas stan smith sneakers
    air jordan
    michae l jordan shoes
    jordan shoes
    long champ handbags
    yeezy shoes
    gold en goose
    vibr am five fingers
    adidas nmd r1
    adida s pure boost
    gucci belts
    jordan 13
    adidas tubular
    vans shoes
    < b>michael kors outlet

    Komentář ze dne: 05.03.2018 09:34:17     Reagovat
    Autor: [leilei3915] - leilei3915 (linlei3915@hotmail.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 15.03.2018 04:15:25     Reagovat
    Autor: [QQQQQ] - wwwww (yezi20160620@163.com)
    Titulek: http://baduttpppp

    Komentář ze dne: 02.04.2018 05:59:15     Reagovat
    Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
    Titulek:
    20184.2wengdongdong
    toms shoes
    nike cortez
    coach factory outlet
    coach outlet
    bcbg
    michael kors handbags
    michael kors outlet
    nike air force 1
    jordan
    miu miu handbags
    air max
    hermes outlet
    jordan 3
    nike free
    mizuno

    re plica rolex watches
    ch eap nhl jerseys
    oa kley sunglasses
    michael kors
    tory burch
    nike air max
    coach outlet
    adidas yeezy
    air jordan
    hollis ter outlet
    jordan 4
    toms outlet
    jordan shoes
    michael kors
    jimmy choo outlet
    supreme
    kate spade outlet
    m ichael kors outlet
    c heap jerseys
    dolce and gabbana
    timbe rland outlet
    ferrag amo
    louboutin
    nike air max 97
    fitflops
    michael kors outlet
    polo ralph lauren
    ray ban sunglasses
    ralph lauren
    christian louboutin
    nike air max 2017
    c oach factory outlet
    asics
    < a href="http://www.redbottomsshoes.me.uk">red bottom shoes
    nike air
    celine< /a>
    pandora charms
    k ate spade
    adidas shoes
    birk enstock outlet
    stussy clothing
    louis vuitton
    polo outlet
    Komentář ze dne: 14.04.2018 03:49:49     Reagovat
    Autor: [dongdong8] - dongdong8 (wengdongdong053@outlook.com)
    Titulek:
    20184.14wengdongdong
    nike air max
    ray ban sunglasses
    adidas wings
    pr ada
    polo ralph
    jordan 1
    loubo utin
    undefeated clothing
    jordans
    puma slides
    nike huarache
    air jordan
    longchamp
    supreme
    celine< /a>
    ferrag amo
    louis vuitton outlet
    nike shoes
    ray ban sunglasses
    nike blazer
    ralph lauren
    ray ban
    chr istian louboutin
    flipflops
    nike air max 95
    kate spade outlet
    alexa nder mcqueen
    louboutin
    polo shirts
    audemar s piguet
    kate spade outlet
    timberland< /b>
    pando ra jewelry
    burberry outlet
    louis vuitton
    michael kors outlet
    oa kley sunglasses
    fila shoes
    adid as jeremy scott
    asics
    < a href="http://www.christianlouboutinshoessale.org.u k">louboutin
    nike air max
    lo uis vuitton outlet
    ray ban sunglasses
    swarovski jewelry
    pol o ralph lauren
    given chy handbags
    nike store
    mi chael kors
    adidas outlet store
    ad idas yeezy
    air jordan pas cher
    air jordan
    mbt
    pandora outlet
    ralph lauren
    mizuno

    michael kors outlet
    Komentář ze dne: 03.05.2018 09:06:01     Reagovat
    Autor: [zzzzz] - zzzzz (ncjdkshjvjk@163.com)
    Titulek: 111


    Komentář ze dne: 21.07.2018 04:14:51     Reagovat
    Autor: [YYY66] - YYYYY (arrsjarfzyjar@gmail.com)
    Titulek: YYYYY
    qzz0721
    moncle r jackets
    guess factory
    oakley sunglasses
    dsquare d2 jeans
    ka te spade outlet
    christian louboutin outlet
    air max 90
    chea p jordans
    true religion outlet
    cheap jerseys
    mi chael kors outlet
    jack wolfskin
    michael kors outlet
    p andora charms
    canada goose outlet
    kevin durant shoes
    cana da goose jackets
    burberry outlet
    polo outlet
    tods outlet
    ysl outlet
    ch eap jordans
    ray ban sunglasses
    bask etball jerseys
    michael kors
    uggs outlet
    jordan shoes
    ugg boots
    oakley sunglasses
    canada goose outlet
    < b>oakley sunglasses

    mulberry bags
    ugg outlet
    < b>ugg outlet

    c anada goose jackets
    swarovsk i crystal
    moncler outlet
    mulbe rry bags
    ed hardy clothing
    swaro vski outlet
    polo ralph lauren
    m ichael kors outlet
    michael kors outlet
    michael kors handbags
    longchamp outlet
    prada shoes
    ray ban sunglasses
    canada goose outlet
    ste phen curry shoes
    buck s jerseys
    michael kors outlet
    tory burch outlet
    uggs outlet
    Komentář ze dne: 01.08.2018 05:59:05     Reagovat
    Autor: [chanyuan7778] - chanyuan7778 (daigege6@gmail.com)
    Titulek:

    Komentář ze dne: 06.08.2018 03:57:04     Reagovat
    Autor: [xiajinyi] - xiajinyi (lowojabyjar@gmail.com)
    Titulek:
    Les petits cailloux qui se clipsent nike chaussures de sport femme dans la semelle doivent être éliminés, cela influencera la forme et la fonction de freinage. Chaque individu a un physique «unique» et une densité de masse musculaire inférieure nike presto femme blanche à celle des graisses que nous avons maintenant. Premièrement, Hyperfuse, bien sûr, n'avait pas de technologie flywire, elle est principalement chaussure air jordan bébé faite d'hyperfuse. En outre, 41 500 navetteurs viennent chaque jour à Stockport en provenance d'autres régions, soulignant les formidables opportunités d'emploi dans ce domaine. new balance france siège Vous êtes en mesure d'utiliser un tissu humide pour nettoyer. Les travailleurs de la construction sont très souvent tenus de porter ces chaussures spécialement conçues par concepts x asics gel lyte v prix leurs employeurs.

    Vytvořeno pomocí redakčho systému phpRS  
    Toto je svobodný web. Uveřejněné texty jsou duševním vlastnictvím jejich autorů, kteří odpovídají za jejich obsah. Názory přispěvatelů se nemusí shodovat s názorem redakce.

    RSS feed Bezptičnyj produkt